Kriza je, kao što znamo, uvijek samo za neke. Ne za sve. I zato ne treba iznenaditi što je najveći europski i svjetski lanac luksuznih proizvoda, francuski LVHM, u trećem kvartalu ove godine ostvario rast od 12%.
Zahvaljujući prije svega velikoj potražnji za proizvodima Louisa Vuittona i Diora, kod ovog potonjeg također je porasla kupovina torbica.
Što daje nadu i ostalima, koji nisu u okrilju carstva najbogatijeg Europljana, poznatog po nadimku “vuk u kašmiru”, Francuza Bernarda Arnaulta. Koji sada ima određenih problema jer je odustao od kupnje draguljara Tiffanyja, ali tu se izvlači na “pritisak države”. Što bi mu moglo pomoći iako svi znaju da je on zatražio da vlada “izvrši pritisak”.
Posao je trebao biti vrijedan 16 milijardi dolara, ali je onda došla javn...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....