Notska biskupija na jugoistoku talijanskog otoka Sicilije ispričala se roditeljima nakon što je prošlog tjedna monsinjor Antonio Staglianò skupini djece navodno rekao da Djed Božićnjak ne postoji te da je njegov crveni kostim izabrala tvrtka Coca-Cola kako bi si povećala publicitet, piše BBC.
Svećenik Alessandro Paolino, direktor za komunikacije Notske biskupije, rekao je da je Staglianò svojom izjavom htio naglasiti pravi značaj Božića te dodao da je monsinjor htio ukazati na priču o svetom Nikoli, ličnosti koja je poslužila kao inspiracija za stvaranje lika Djeda Božićnjaka.
Sveti Nikola bio je biskup u Miri u Maloj Aziji. Zaštitnik je djece, pomoraca, djevojaka, siromaha, studenata, ljekarnika, pekara, ribara, zatvorenika, trgovaca, putnika i bolesnika te Rusije.
- Kao prvo, u biskupovo ime izražavam žaljenje zbog te izjave koja je razočarala djecu te želim reći da su namjere monsinjora Stagliana bile drukčije - napisao je Paolino u objavi na Facebook profilu biskupije.
Paolino je dodao da je monsinjor htio da djeca promisle o "pravom smislu Božića" te da je taj datum sada vezan uz konzumerizam.
- Ako iz lika Djeda Božićnjaka možemo izvući neku lekciju, neovisno o tome koliko mladi ili stari bili, onda neka to bude ova: što manje darova koji se "stvaraju" i "konzumiraju", a više "darova" koji se dijele - stoji u izjavi biskupije.
Staglianò je u razgovoru za novine La Repubblica rekao da djeci nije rekao da Djed Božićnjak ne postoji već da je potrebno "razlikovati stvarno i izmišljeno".
- Činjenica je da Božić više ne pripada kršćanima. Božićna svjetla i kupovine zauzele su mjesto Božića - rekao je Staglianò.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....