JAKO UZRUJANI

Njujorčani ogorčeni potezom vlasti i dizajnera koji su dirnuli u omiljeni slogan iz 70-ih: ‘Neoprostivo loše‘

‘Novi logo nije zamjena za legendarni logo iz 70-ih, zamislili su ga kao suvremeni dodatak‘

slogan ny novi

Milton Glaser ušao je u povijest kao grafički dizajner koji je još 70-ih stvorio iznimno omiljeni logo "I ️<3 NY". Sada je bijes izazvala nova reklamna kampanja "We ️<3 NYC", koja je "ja" pretvorila u "mi", a "New York" u "New York City".

"To nije samo slogan, to je duh grada", istaknula je guvernerka New Yorka Kathy Hochul predstavljajući "We ️<3 ️NYC" javnosti na Times Squareu. Zamišljeno je da kampanja uključuje akciju čišćenja grada, prilike za volontiranje, proslavu Dana planeta Zemlje, natjecanje glazbenika na stanicama podzemne željeznice "i još mnogo toga", prenosi Washington Post.

image

slogan ny

No, ljude je ogorčilo što se za novu kampanju zloupotrebljava omiljeni slogan iz 70-ih koji je zauvijek promijenio suvenirnice. "Neoprostivo loše na puno načina", napisao je jedan Njujorčanin na Twitteru, drugome je to "uvreda za ovaj veliki grad". New York Magazine napisao je da je novi promotivni logotip NYC-a pomalo smeće. S tim da su koristili goru riječ.

"Mrzim ga", kaže Benjamin Liong Setiawan, lifestyle autor koji živi u New Yorku više od 20 godina. "Ako su htjeli nešto učiniti, trebali su krenuti u potpuno drugom smjeru, a ne dirati u klasik. To je rješenje koje nitko nije tražio", ističe John Beeler, osnivač luksuzne turističke tvrtke Altitude Luxury Experiences. "Zašto biste mijenjali brend koji je prepoznatljiv diljem svijeta?"

Zašto su Njujorčani toliko poludjeli tumači Dan Cassaro, suvlasnik dizajnerskog studija: "Mislim da su se ljudi jako uzrujali jer se novi logo čini kao neka vrsta zamjene za onaj stari, ‘Volim New York‘ Miltona Glasera, ali bez ikakve duše ili umješnosti".

"Ali novi logo nije zamjena za stari, zamislili su ga kao suvremeni dodatak", tumači Maryam Banikarim iz agencije NYCNext. "Slogan ‘We ️<3 NYC‘ namijenjen je Njujorčanima, a ne turistima", brani se Banikarim. Gradonačelnica, pak, ističe da se na taj način želi podsjetiti stanovnike grada da je njihova turistička industrija vrijedna 85 milijardi dolara. "Ljudi dolaze ovamo zbog te veze s drugim ljudima, najboljih restorana na svijetu, Broadwaya", istaknula je guvernerka New Yorka Kathy Hochul na konferenciji za novinare posvećenoj lansiranju kampanje koja će vrlo brzo postati sporna zbog nespretnog prtljanja s legendarnim dizajnom iz 70-ih godina prošlog stoljeća.

Ima i onih kojima novi logo nije uvreda za oči. Sother Teague iz manhatanskog bara Amor y Amargo kaže da novi logotip izgleda malo nakrivljeno, ali unatoč tome podržava sve što promovira "najveći grad na svijetu".

"Samo vi kritizirajte", odgovaraju suradnici guvernerke, "ali nadamo se da ćete također pomoći svom susjedu da pokupi smeće i iskoristiti priliku za volontiranje - a to je ionako bio naš cilj."

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
30. prosinac 2024 07:49