Izvještaj kontrole leta u Dubaiju jasno govori da je pilot Emiratesa samo nekoliko sekundi prije prisilnog slijetanja javio kontrolorima da odustaje od slijetanja i da će napraviti još jedan krug. Pilot zrakoplova je dobio odobrenje, ali samo nekoliko sekundi poslije zrakoplov je udario u pistu i poslije se zapalio. Samo pukom srećom nitko od putnika i posade nije ozlijeđen, ali poslije je, pri eksploziji, život izgubio jedan vatrogasac.
Zračna kontrola objavila je kako je EK521 bio nadomak slijetanju kada im je pilot javio da će napraviti još jedan krug i potom drugi put pokušati spustiti zrakoplov, otkriva Mirror. Međutim, umjesto da se vine ponovno u nebo, avion je 'tresnuo' u tlo i poslije potpuno izgorio.
Stručnjak za zrakoplovne nesreće Anthony Davis rekao je kako do ove nesreće nije smjelo doći i smatra kako bi krivci mogli biti piloti.
- Ovakve stvari se ne smije događati. Na prvi pogled mi se čini da piloti nisu dobro odradili svoj posao.
Aviaton Herald, nezavisna web stranica specijalizirana za informacije o zračnim nesrećama, objavila je da su kontrolori leta upozorili pilote Boeinga 777 da spusti stajni trap, ali to se, iz još uvijek nepoznatog razloga, nije dogodilo. Kotači su ostali 'gore', a piloti su pokušali izbjeći slijetanje.
- Glavno pitanje je zašto su kotači bili uvučeni unutra. Nisam siguran da je to mehanička pogreška. Smatram da su piloti odustali od slijetanja zbog iznenadnog vjetra, a ne zbog problema sa stajnim trapom. Činjenica je da su piloti uvukli kotače, a mi moramo saznati zašto. Ovo je vrlo ozbiljan incident koji se detaljno mora istražiti - rekao je Davis.
- Nema nikakvih dokaza da su piloti imali problema s upravljanjem aviona. Da su kotači bili spušteni, avion bi sletio savršeno. Glavna su pitanja zašto je pilot htio odgoditi slijetanje i kada je donio odluku da se kotači uvuku...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....