Kombi koji prodaje sladoled postavio se ispred bivšeg nacističkog logora smrti Auschwitz. Jasno, izazvalo je to teške osude muzeja Aushwitz koji potez vlasnika ocjenjuju kao "neukusan" i "bez poštovanja". Čovjek je, uz sve, kombi koji uz sladolede prodaje i vafle, svoju mobilnu radnju dotjerao doslovce do ulaza u logor, tj. do takozvanih "Vrata smrti."
U blizini je zatim postavio i prijenosni WC s logom "Ledena ljubav." Glasnogovornik muzeja Paweł Sawicki rekao je: "Ovo je primjer ne samo estetskog neukusa, već i nepoštivanja obližnjeg posebnog povijesnog mjesta. Međutim, nalazi se izvan zaštitne zone Spomenika holokaustu, tako da na njega, nažalost, nemamo utjecaja. Vjerujemo da će nadležni organi lokalne samouprave riješiti ovaj neugodan problem."
Ako ikog treba podsjećati, logor Auschwitz osnovala je nacistička Njemačka ubrzo nakon što je ista, 1939. godine, napala Poljsku. Nikada u povijesti jedan logor nije na tako sistematski način likvidirao toliko ljudi.
Jedan od stanovnika kojeg citiraju lokalni mediji rekao je da kombi za sladoled u ovakvom kontekstu pokazuje "nedostatak poštovanja prema mrtvima. Jer je, ipak, riječ o najvećem groblju na svijetu!"
Drugi je za Daily Mail kazao: "Auschwitz nije tematski park. To nije Disneyev kamp u kojem se ljudima može dopustiti da šetaju okolo i jedu vafle, hrenovke ili sladoled prije, tijekom ili nakon što su doživjeli užase koji su se ovdje dogodili. Svakodnevno živimo u sjenama ove strašne povijesti. Ovi ljudi dolaze ovamo i tretiraju ga kao nekakav zoološki vrt."
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....