PIŠE T. JURANOVIĆ

Srljanje u katastrofu: Kako zaustaviti loš nogomet, a da istovremeno ne zaustavimo i sam kapitalizam

Ako važne nogometne face puste korporacijama da bez emocija bildaju svoje brojke, nogomet srlja u katastrofu
 Odd Andersen/Afp

Budimo pošteni. Nogomet možda ima sve više i više navijača i pratitelja, ali on je sve manje atraktivan. Ono što ga je učinilo najboljom igrom na svijetu danas više nije prioritet. Ako gledateljima ne omogućiš da gledaju i svjedoče nečemu ugodnom, jedini benefit toga imat će biznis. Upravo stoga što biznis zanima samo koliko će ljudi "kupiti" proizvod, ne hajeći kakav je on kvalitete. Konačno, s online platformama i isječcima, tzv. "highlightsima", nogomet polako, ali sigurno gubi svoj stvarni identitet. Jer nogomet nije isječak od pet minuta s najuzbudljivijim trenucima utakmice. Ne, nogomet je nešto mnogo dublje. Nogomet je, između ostaloga, i kulturološka ekspresija, i prostor vlastite i skupne identifikacije.

Jednoga dana ovaj bi opis mogao stajati pored...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
04. rujan 2024 00:46