VELIKI OBRAT

Što nam reklame na Euru govore o ekonomiji: ‘Oglašavanje je uvijek bilo ogledalo društva‘

Pandemija je donijela prevrat. Na Euru ove godine nema klasične ”muževne” reklamne ikonografije

Nekoliko gesti, jedna kratka rečenica i izgon sponzorskog paketa Coca Cole s medijskog eventa na budimpeštanskom stadionu Ferenc Puškaš uoči početka Eura pokazali su, barem kratkotrajno, snagu sprege sporta i biznisa. ”Pijte vodu”, rekao je kratko Portugalac Christiano Ronaldo, po mnogima jedan od najboljih igrača na svijetu, i ispratio popularno gazirano piće sa susreta s novinarima. Nekoliko minuta kasnije, koliko je trebalo da njegov istup zaživi online, Cocacolina dionica izgubila je na burzi četiri milijarde dolara.

Protagonisti oglasnih panoa uz terene na velikim nogometnim događajima desetljećima su bili prepoznatljivi, gotovo uvijek isti, ne računamo li mala, ponekad ekscesna gostovanja autsajdera, uglavnom iz malih zemalja željnih...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
21. studeni 2024 04:46