OPET OSVAJA SVIJET

Tvornica novca: Barbie je četvrti najvredniji brend na svijetu, a jedan podatak je - nestvaran!

Zbog hollywoodskog blockbustera Barbie i roza boja ponovno osvajaju svijet. Unatoč kontroverzama
 Profimedia

Nitko nije tako uspješno kao Barbie isplivao iz niza kritika i kontroverza. U 64 godine koliko postoji Barbie se obranila od optužbi da promovira rodne stereotipe i nerealni fizički izgled, uspjela iz sjećanja javnosti potisnuti da se temelji na radu potplaćenih radnika, izboriti se s konkurencijom drugih lutaka i izvući iz minusa. Toliko uspješno da su u ljeto izlaska hollywoodskog filma o Barbie svi gotovo pa zaboravili da može postojati bilo što loše vezano uz modno osviještenu lutku koja obožava ružičastu boju.

Najpoznatiju plavokosu lutku na svijetu osmislila je 1959. godine Ruth Handler. Promatrajući svakodnevno svoju djecu Barbaru i Kennetha kako se igraju, vidjela je da sin ima mnogo više izbora za igru od...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. listopad 2024 00:32