‘DNO DNA‘

Bizarna ‘zamolba‘ Uprave restorana SC-a, pogledajte što su im poručili bijesni studenti: ‘Pa jel‘ ovo realno?‘

‘Zato i jesu redovi do 4. paviljona - da se bolje vidi kroz prozor što je servirano. Bože sačuvaj, dno dna‘, negoduju studenti

Studentski dom ‘Stjepan Radić‘ (arhivska fotografija)

 Davor Pongracic/CROPIX

Uprava restorana Studentski Centar u Zagrebu šokirala je studente bizarnom obavijesti - ili tzv. "zamolbom", kako su je oni sami nazvali - koja je ovih dana istaknuta na vratima njihove menze u Studentskom domu "Stjepan Radić".

- Ukoliko se brže odlučite što će te konzumirati manje će se čekati u redovima - napisali su, točno ovako kako smo prenijeli, očito ne mareći ni za pravopisne i gramatičke pogreške - osim što su umjesto "ćete" napisali "će te", zaboravili su staviti zarez iza "konzumirati", a osim toga, i "ukoliko" su trebali zamijeniti s "ako".

image

‘Zamolba‘ Uprave restorana Studentski Centar u Zagrebu

FACEBOOK

- Zato i jesu redovi do 4. paviljona - da se bolje vidi kroz prozor što je servirano. Hvala Upravi. Bože sačuvaj, dno dna... I mi ovo dopuštamo... Sva sreća da, osim što su pristojni, znaju i hrvatsku gramatiku i pravopis... Pa jel‘ ovo realno? Već pola godine jedna menza zatvara se tijekom dana, slastičarnica ne radi već 2-3 mjeseca, s radnim vremenom menzi koja jedan dan radi od 12, drugi dan od 1, treći dan od pola 4... Već dva mjeseca čekamo po više od pola sata da bi pojeli mrtve kranjske kobasice u menzi jer ničega s menija nema osim toga. I sad su nas još počeli prcati u mozak, ismijavat nas što čekamo vani na 0 stupnjeva, pa dokle više ljudi - s pravom se ljute studenti.

Oglasio se SC: ‘Zamolba je napisana nespretno, ali u dobroj namjeri‘

Nakon teksta objavljenog na našem portalu, u subotu navečer oglasili su se i iz Studentskog centra u Zagrebu. Njihovo priopćenje u nastavku prenosimo u cijelosti.

- Realni problemi u poslovanju restorana SC-a Zagreb u SD ‘Stjepan Radić‘ na Savi isti su kao u struci u okruženju:

- prirodni odljev radne snage i kroničan nedostatak zamjenskog pomoćnog osoblja;

- velika stopa bolovanja (od 80 zaposlenih u sektoru proizvodnog osoblja restorana na Savi na današnji dan na kratkom bolovanju je 16, a na dužem bolovanju 10 djelatnika).

Pored navedenoga, imali smo kvar na glavnom razvodnom ormaru elektroinstalacija na Liniji 2 samoposluživanja studenata, koji moramo hitno otkloniti.

Sve poteškoće u poslovanju restorana SC-a Zagreb na Savi kontinuirano komuniciramo s predstavnicima studenata u SD ‘Stjepan Radić‘.

Slažemo se, zamolba prema studentima od strane Uprave restorana napisana je nespretno, ali je pisana u dobroj namjeri. Ispričavamo se studentima zbog nespretnosti i čekanja, vjerujemo kako ćemo od ponedjeljka krenuti u
normalan režim rada - stoji u priopćenju koje je potpisao Mirko Bošnjak, ravnatelj Studentskog centra u Zagrebu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
13. prosinac 2024 00:16