NAPLATA I VIKENDOM

Burno na Skupštini, zastupnici rešetali Tomaševića zbog parkiranja: ‘Vikendom su ljudi malo pod gasom, bolje da idu biciklom‘

Stadion u Kranjčevićevoj bit će završen do rujna 2026., a Maksimirski će biti izgrađen do 2028. godine, potvrdio je gradonačelnik

Zagreb, 071124.
Gradska skupstina grada Zagreba, Cirilometodska.
38. sjednica Gradske skupstine Grada Zagreba.
Na fotografiji: Tomislav Tomasevic.

 Ranko Suvar/Cropix

Stadion u Kranjčevićevoj bit će završen do rujna 2026. godine, a Maksimirski će biti izgrađen do 2028. godine, potvrdio je zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević na aktualnom satu Gradske skupštine

- Mislim da je svima u interesu da se što prije izgradi novi stadion u Maksimiru, da bi se on mogao izgraditi treba što prije izgraditi novi stadion na drugoj lokaciji, a to je Kranjčevićeva, kaže Tomašević.

Riječ je o rekonstrukciji stadiona u Kranjčevićevoj koja proširuje kapacitete tako da se na njemu mogu igrati međunarodne utakmice Dinama i nogometne reprezentacija dok traje rušenje Maksimirskog stadiona i izgradnja novog, što bi trebalo biti gotovo do 2028. godine.

Najavio je da će radovi na stadionu u Kranjčevićevoj krenuti početkom 2025., bit će izgrađen do rujna 2026. i imat će 11.500 mjesta. Napomenuo je kako taj stadion ima i simbolično mjesto u povijesti s obzirom na osnivanje Zbora narodne garde.

Osim toga na sjednici Gradske skupštine vodila se žustra rasprava oko parkiranja u Zagrebu. Povod? Prijedlog da se produlji vrijeme naplate parkiranja u I. zoni i subotom od 7.00 do 24.00 sati te nedjeljom i blagdanom od 7.00 do 15.00 sati, čime bi se, tvrde vladajući ‘povećala dostupnost parkirališnih mjesta za korisnike povlaštenih parkirališnih karata s obzirom da je prilikom donošenja popisa ulica po parkirališnim zonama i blokovima u postupku savjetovanja s javnošću zaprimljeno više prijedloga građana za produženje vremena naplate radi otežanog pronalaska slobodnog parkirališnog mjesta u večernjim satima kada se ne provodi naplata.‘

Javni prijevoz funkcionira?

"Vikendom ljudi malo više popiju, budu pod gasom. Svakako je bolje da se koristi javni prijevoz, bicikl ili taxi, – rekao je Robert Faber (Zagreb je naš!) tvrdeći kako javni prijevoz vikendom funkcionira bez zastoja. Nadodao je kako su sve odluke vezane za blokovsko parkiranje donesene kako bi se olakšao život ljudima koji žive u centru.

Nezavisni zastupnik Trpimir Goluža napao ga je da podatke koristi selektivno i manipulativno.

- Javni prijevoz ne funkcionira, linije izostaju, a u noćnim satima gotovo da nema tramvaja. Pa porazgovarajte malo s građanima! Vi ćete napraviti od centra jedan rezervat, centar će biti opustošen. Očekujem da će iduća odluka biti zabrana javnog prijevoza prema crkvi jer treba sačuvati srce Rade Borić.

U raspravu se uključila i nezavisna Gordana Rusak.

- Kako će gospođa koja živi u Sesvetama i posjećuje roditelje u centru grada, donosi namirnice i kuha im ostati dulje od dva sata kod roditelja? Možda da ide biciklom? Vi ste ovu odluku napravili kao da živite u paralelnom svemiru. Ovo će biti vaša smrt na sljedećim izborima!, bila je oštra.

Lovro Marković (MOST) zaključio je kako ideja blokovskog parkiranja nije problem sama po sebi, već je problem u postojećem kaosu.

- Vi ne radite kao služba, vi radite kao represija. Zabranjujete ljudima koji nisu iz centra da voze u centar, umjesto da stvarate nova mjesta za parkiranje.

Kažu da imaju novca

Nezavisna zastupnica Dina Dogan se fokusirala na potrebu za većim brojem radnika ako se zahtjev usvoji. Naglasila je i plaćanje rada redara nedjeljom. "A kao proračun vam je krcat, ajde da vidimo."

Gradonačelnik je istaknuo kako neće doći do otvaranja novih radnih mjesta za komunalne redare. Tvrdi kako će se postrožiti provjera, međutim zahvaljujući ‘car skeneru‘ i novim tehnologijama, s istim brojem zaposlenih.

- Oporba stalno zaboravlja reći da imamo puno više povlaštenih karata nego parking mjesta. Ljudima koji su imali fiktivno boravište u centru, kupnja povlaštene karte više se neće isplatiti jer mogu parkirati samo u jednom bloku. Nadodao je i kako se grade podzemne garaže na obodu centra kako bi se svim građanima omogućilo parkiranje u centru.

Također naglašava kako je ograničenje od dva sata postojalo i do sada i kako će nastaviti postojati.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
14. studeni 2024 10:37