REMETINEČKI ROTOR

FOTO: NAJVEĆE ZAGREBAČKO GRADILIŠTE Iz Grada objavili kada se za sav promet zatvara najvažniji ulaz u hrvatsku metropolu i kreće prometni kolaps

 
 CROPIX

Remetinečki rotor najveće je zagrebačko gradilište - zbog radova na njegovoj rekonstrukciji, već tjednima dijelom Novog Zagreba ne voze tramvaji, a od 30. studenog taj najvažniji ulaz u hrvatsku metropolu bit će potpuno zatvoren za sav promet do siječnja 2020. godine, doznaje N1.

Zatvaranje remetinečkog rotora dosad je bilo najavljivano za početak studenog, no iz Grada službeno su priopćili da je rok za planirani početak druge faze rekonstrukcije pomaknut na sam kraj 11. mjeseca - 30. studenog - i trebao bi trajati do početka 2020. godine.

"Uvjeti projektne dokumentacije i tehnologija građenja uvjetuju potpuno zatvaranje rotora za promet. Privremenom regulacijom promet će biti prebačen na izgrađene privremene prometnice, izvodit će se radovi izgradnje dva tunela u smjeru istok-zapad, rekonstrukcija i dogradnja postojećeg rotora s prilaznim prometnicama", naveo je za N1 pročelnik Gradskog ureda za prostorno uređenje, izgradnju Grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet Dinko Bilić.

Podsjetimo, rekonstrukcijom remetinečkog rotora u Zagrebu izgradit će se dva podvožnjaka - na Jadranskoj aveniji i Aveniji Dubrovnik, iznad kojih će voziti tramvaji, a planirano je proširenje prilaznih rampi na kružnom toku dok će istočna strana rotora dobiti nadvožnjak većeg raspona te će biti postavljeni i semafori.


Što se tiče alternativnih pravaca, privremene prometnice kojima će se voziti kada se zatvori rotor su iz smjera Karlovca prema gradu Riječkom cestom, a sa Savske ulice prema Karlovcu i Areni ići će se novom cestom koja će biti uz nasip dok će u smjeru prema Velesajmu i od Velesajma biti nova cesta uz samu Dubrovačku aveniju.

"U tijeku je izgradnja privremenih prometnica te će do 30. studenog 2018. godine, kada će se pothodnik zatvoriti i za pješake i bicikliste, biti izgrađen i privremeni semaforizirani prijelaz Avenije Dubrovnik za pješake i bicikliste na križanju s Ulicom Mate Parlova", navodi Bilić.

Tomislav Krišto, Damir Krajač / CROPIX

Kako je remetinečki rotor najvažniji cestovni ulaz u Zagreb i naprometnije križanje u Hrvatskoj i točka kojom prolaze dvije tramvajske i 16 autobusnih linija te više od 100.000 automobila dnevno mnogi upozoravaju da Zagrebu vjerojatno prijeti prometni kolaps.

Bilić je za N1 komentirao i gradnju Jarunskog mosta.

"Za most Jarun ishođena je lokacijska dozvola i izrađen je parcelacijski elaborat. Navedena dokumentacija je u travnju ove godine dostavljena Gradskom uredu za imovinsko-pravne poslove i imovinu Grada na daljnje postupanje glede rješavanja imovinsko-pravnih poslova. Nakon što se riješe imovinsko-pravni poslovi, bit će pokrenuta izrada glavnog i izvedbenog projekta mosta. Preduvjet za početak izgradnje mosta je ishođenje građevinske dozvole i osiguranje financijskih sredstava za građenje", naveo je Bilić.

Tomislav Krišto / Cropix

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. studeni 2024 12:12