ZAGREB - Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje poslao je opomene zbog neplaćanja dopunskog osiguranja na adrese 15 tisuća svojih korisnika diljem Hrvatske iako su oni svoje obaveze na vrijeme izvršili, a “čestitke” su dobile i obitelji čiji su članovi davno preminuli.
Nekima je pozlilo
- Jučer sam dobila opomenu za supruga, koji je točno godinu dana mrtav, u kojoj stoji da nije uplatio osiguranje - kaže Biserka Kruhak.
Dvjestotinjak osiguranika tiskalo se danas u hodnicima zgrade HZZO-a u Jukićevoj ulici, čekajući svoj red kako bi uplatnicama dokazali da su platili dopunsko osiguranje, a Slavici Barbarić je zbog dugog čekanja i pozlilo.
- Puna dva sata stajala sam u redu! Sve sam to morala proći da bih službenici dala broj police svog osiguranja. Provjerila je, rekla da je plaćeno i da je sve u redu - ljutila se Slavica Barbarić.
Revoltirani građani
Revoltirani građani optužuju HZZO da im je poslao krivi broj računa na koji su trebali uplatiti novac, a pritom je za svoju pogrešku okrivio njih.
- Sve redovno plaćam i ni jedan mjesec nisam izostala, a sda se ovdje moram doći opravdavati zbog tuđe pogreške. To je sramota - kaže Kata Štivić, koja je donijela sve uplatnice koje je pronašla kod kuće kako bi dokazala da je sve obveze podmirila.
Nemamo ih u evidenciji
Tihomir Strizrep, ravnatelj Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje kaže kako su građanima poslali opomene zato što u evidenciji nemaju njihove uplate.
- Nažalost, svaki se slučaj mora pojedinačno provjeriti, zbog čega je nužno da svatko tko je dobio opomenu dođe u Zavod za zdravstveno osiguranje - tvrdi ravnatelj Tihomir Strizrep, koji se propustio ispričati građanima koji su gubili vrijeme ispravljajući pogrešku Zavoda.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....