DIGITALIZACIJA PODATAKA

Ljubitelji opere, drame i baleta sada mogu kontaktirati HNK Zagreb od 8 do 20 sati

Publika: ‘Počelo se misliti o pretplatnicima i što nam HNK pokazuje da misli o nama, redovito nas informira i pozivima obavještava o promjenama i izmjenama‘

Iva Hraste Sočo, Darko Horvat, Zrinka Cvitešić

 Mara Bratoš

Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu prije godinu dana predstavilo je novog glavnog sponzora i partnera – tvrtku Mplus, vodećeg europskog pružatelja BPTO usluga za outsourcing poslovnih i tehnoloških procesa te istaknulo kako će, osim financijskih sredstava, u sklopu suradnje napraviti tehnološki iskorak u odnosu s publikom kroz digitalizaciju baze podataka te izravnu komunikaciju s pretplatnicima. Na jučerašnjoj konferenciji za medije, održanoj u foajeu zagrebačkog HNK, ključne rezultate dosadašnje suradnje predstavili su Iva Hraste Sočo, intendantica Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu i Darko Horvat, predsjednik Uprave Mplus Grupe te najavili kako će Mplus biti glavni sponzor kazališta i u ovoj godini.

"Iznimno nam je zadovoljstvo što i u 2024. godini nastavljamo suradnju s hrvatskom tvrtkom Mplus, s kojom smo započeli suradnju u prošloj godini, a koja je uvelike podigla korisničko iskustvo naših gledatelja. Mplus, kao vodeća globalna BPTO tvrtka, koja pruža usluge kontakt centra, tehnoloških rješenja i savjetovanja za vrhunsko korisničko iskustvo, zajedno s našim timom nastavlja raditi i u 2024. godini, u kojoj nas očekuju nove premijere i posebni programi, ali i reprizne izvedbe naših dramskih, opernih i baletnih predstava. Naš umjetnički program koji je prepoznala publika, uz digitalnu transformaciju, rezultirao je porastom prihoda od pretplata od 57,34 posto. U ovoj godini, suradnja s Mplusom će se dodatno pojačati te će Mplus uz korisničku podršku našim gledateljima, još intenzivnije postati partner Drame, Opere i Baleta HNK u Zagrebu, uključivanjem u razne aktivacije koje pripremamo. Suradnja s Mplus-om je postala primjerom korporativnih partnerstava HNK u Zagrebu te cijenimo što Mplus aktivno podržava razvoj kreativne i kulturne industrije", istaknula je Iva Hraste Sočo, intendantica Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu, koje ove sezone ima više od 5500 pretplatnika.

Tijekom suradnje, Mplus je, uz značajnu izravnu financijsku podršku, digitalizirao bazu podataka zagrebačkog HNK, koji je time dobio suvremenu bazu pretplatnika, kategoriziranih prema klasifikaciji pretplate. Za središnju nacionalnu kazališnu kuću, Mplus je proveo ipozivajuću, tzv. outbound kampanju, promovirajući Zagrebački operni festival te informirajući publiku o početku prodaje pretplata. Uspješno je odgovoreno na više tisuća poziva publike, a u skladu s iskazanim interesom i potrebom, produženo je vrijeme korisničke podrške na cijeli dan. Ljubitelji opere, drame i baleta sada mogu kontaktirati HNK od 8 do 20 sati, čime je olakšana dostupnost informacija pozivateljima, odnosno rješavanje eventualnih pitanja i nedoumica. Ova inicijativa usmjerena je na poboljšanje korisničkog iskustva i pružanje još bolje podrške publici koja uživa u kulturnim događajima u HNK.

image

Darko Horvat, Iva Hraste Sočo, Manica Pirc Orešković, Stjepan Orešković

Mara Bratoš

"HNK u Zagrebu je ključna institucija na kulturnoj sceni Hrvatske, te smo ponosni što smo postali primjer uspješnog korporativnog partnerstva. Podržavamo njihovu digitalnu transformaciju i razvoj umjetničkog programa, što je izrazito dobro prihvaćeno od strane publike. Uvidjeli smo važnost prilagođavanja različitim generacijama publike, te smo zajedno radili na implementaciji novih komunikacijskih tehnologija i optimalnih za svaku generaciju poput chata za komunikaciju s mlađom publikom. Također, slijedili smo svjetske prakse kazališta i opernih kuća u većim gradovima poput Londona, New Yorka i Beča, te smo započeli s automatizacijom pozivanja pretplatnika za rođendane i porukama za podsjećanje publike o predstavama, a naši kanali su otvoreni od 8 – 20 sati. Ova suradnja nije samo poslovna, već je i emotivno ispunjavajuća jer nam omogućuje da budemo dio inspirativnog putovanja unutar kulturne zajednice Zagreba i Hrvatske, jačajući osjećaj pripadnosti kulturi svih generacija", rekao je Darko Horvat, predsjednik Uprave Mplus Grupe. Zbog zadovoljstva rezultatima i radom HNK, Mplus je u 2024. vrijednost sponzorstva povećao za 70 posto u odnosu na prošlu godinu.

Svoja iskustva s okupljenima su podijelila i dvije pretplatnice

„Dugogodišnja sam pretplatnica Premijerne pretplate HNK-a. Mi smo tiha snaga HNK-a i ono što sam primijetila je da se razina komunikacije s kazalištem unazad dvije sezone podignula na jednu višu razinu. Informacije su postale dostupnije, dobivamo redovite podsjetnike, pozitivno je i što su nas iz HNK zvali da počinje upis i prodaja pretplata, a da nas kao stare pretplatnike prve kontaktiraju. Tako pokazuju da misle na nas“, rekla je Hana Horak.

„HNK je moj dom, od djetinjstva idem u kazalište. Sviđa mi se jer se počelo misliti o pretplatnicima i što nam HNK pokazuje da misli o nama, redovito nas informira i pozivima obavještava o promjenama i izmjenama. Voljela bih u sljedećoj sezoni dobivati i podsjetnike o predstavama, to bi nam bila velika pomoć u organizaciji života“, rekla je Jasna Mesić

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
01. studeni 2024 09:20