Samo dan nakon što je predstavljena mobilna aplikacija za kupovinu karata ‘Moj ZET‘, počeli su problemi.
Naime, svi potrošači koji su skinuli ovu aplikaciju, a istovremeno su imali i fizičku karticu ZET-a za kupovinu karata s uplaćenim novcem, dobili su poruku da im je kartica prelaskom na mobilnu aplikaciju deaktivirana i da privremeno ne mogu do sredstava koja se na njoj nalaze.
Zanimljivo, jedini način kako to mogu riješiti je da fizički dođu u poslovnicu ZET-a gdje će privremeno deaktivirati mobilnu aplikaciju, opet aktivirati fizičku karticu, potrošiti novac kojeg na njoj imaju te potom opet skinuti aplikaciju.
ZET-u smo poslali upit da nam pojasne kako je i zašto do ovoga došlo te iz kojeg razloga potrošači prije skidanja aplikacije nisu upozoreni da će im fizička kartica biti deaktivirana, a odgovor ćemo objaviti čim ga dobijemo.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....