U zagrebačkom neboderu na Srednjacima, od čijih je stanara nedavno potekla inicijativa da vlasnici kućnih ljubimaca, posebno pasa, plaćaju viši iznos pričuve i vode, nikad nije dosadno.
Na službenoj oglasnoj ploči, koja služi koliko za obavijesti predstavnika stanara, toliko i za međusobno komuniciranje samih vlasnika i korisnika stanova, tako je osvanula nova poruka putem koje jedan nezadovoljni stanar želi riješiti problem s vodom iz klime svojeg susjeda s gornjeg kata koja ovome kapa po prozorskoj klupčici te stvara buku i vlaži.
Nezadovoljni stanar odlučio je javno, putem oglasne ploče, svojeg susjeda upozoriti na nepravilnost, a da su si i inače prilično bliski, pokazao je nazvavši ga 'majmunom'.
Je li upozorenje urodilo plodom, zasad još ne znamo, ali već sada s nestrpljenjem iščekujemo susjedov odgovor koji će, poznavajući atmosferu u tom neboderu, sigurno biti jednako kreativan.
Inače, u istom je neboderu već bilo problema zbog kojekakvog kapanja i curenja s gornjih katova, iako nije svaki put bila riječ o vodi. I te su probleme stanari nastojali riješiti putem oglasne ploče što je mobitelom zabilježila jedna stanarka.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....