Putnici se u Zagrebu često žale na kašnjenje i neredovit dolazak tramvajskih i autobusnih linija, posebice u najprometnijim satima. Putnici se često žale da autobusna linija za Botinec ne dolazi na vrijeme, ali i onu za Blato nekada se čeka i po dva sata.
Iz ZET-a putnicima često javljaju da je takvo kašnjenje normalno, a iz Sindikata su za Dnevnik.hr priopćili da do kašnjenja autobusa često dolazi zbog toga što drugi vozači ne poštuju žute linije na cesti pa se stvara gužva.
'To je sustavno kašnjenje i mi smo već inzistirali i na promjeni vremena, znači duljine vremena od točke a do točke b, što naravno iziskuje i povećanje broja autobusa. Ako piše putniku da autobus treba krenuti u 10:45, on treba krenuti u 10:45', rekao je za Dnevnik.hr Anto Jelić iz Sindikata vozača i prometnih radnika ZET-a.
ZET je za situacije takvih kašnjenja autobusnih linija predvidio rješenje: ako autobus ili tramvaj ne stignu na vrijeme, dok ga čekate, na ZET-ovim web stranicama možete upisati svoje podatke: ime i prezime, e-mail adresu i broj linije koja kasni, stajalište na kojem čekate i smjer linije, za slanje e-ispričnice. Takvu e-ispričnicu možete predati poslodavcu u slučaju da ste zbog nedolaska ZET-ovih linija zakasnili na posao.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....