Sljedeće godine Grad ide u milijunsku rekonstrukciju križanja Radničke ceste, ulice Petruševec i Čulinečke, pred spojem s Domovinskim mostom. Kružni tok će biti deniveliran pa će se kolnici Radničke spuštati pothodnikom ispod kružnog toka, dok ulica Petruševec i Čulinečka ostaju na istoj razini, navodi se u dokumentaciji.
Grad je jučer raspisao natječaj za izradu idejnih, glavnih i izvedbenih projekata denivelacije raskrižja, a samo će na izradu projekata potrošiti pet milijuna kuna. Natječaj traje do 9. siječnja, a nakon odabira najpovoljnije ponude, odabrana će tvrtka imati tri mjeseca da izradi projekt. U Gradu se nadaju da će radovi početi sljedećeg ljeta, a iako će točna cijena radova biti poznata nakon odabira projekta, zna se da će iznositi više desetaka milijuna kuna.
Iako se u natječajnoj dokumentaciji spominje križanje ulica Čulinečka, Petruševec i Radnička, Čulinečka ulica trenutno uopće nije spojena na Radničku. Prema prvim planovima je trebala biti, započeta je gradnja prema Pročistaču otpadnih voda, no zbog neriješenih imovinsko-pravnih odnosa nikad nije dovršena. Napravljeno je nekoliko stotina metara ceste sa svom infrastrukturom, no do Radničke bi trebalo premostiti još više od kilometra. Tako je danas ostao komad ceste koja ne vodi nikamo, i kako se čini, i neće skoro biti spojen s Radničkom. U Gradu su nam naime rekli kako dio velike rekonstrukcije kod Domovinskog mosta neće biti i gradnja Čulinečke u punom profilu.
Međutim, nakon tih radova bit će dovršena posljednja etapa Radničke ceste i njen spoj s Domovinskim mostom, navode u Gradu.
- Radnička cesta je GUP-om Grada Zagreba kategorizirana kao gradska avenija. Preko čvora Kosnica je spojena na gradsku obilaznicu, te u produžetku s Velikom Goricom i aerodromom, a završava na autocesti Zagreb - Sisak. Time će Radnička cesta, kad se u potpunosti izvede, predstavljati važan jugoistočni ulaz u grad koji će omogućiti brzu vezu do samog centra grada - navode u Gradu.
Dugoročno se na ovom potezu očekuje značajan porast prometa, zbog čega bi križanje u postojećem stanju bilo preopterećeno. Zona obuhvata radova proteže se od željezničkog nadvožnjaka do spoja na postojeću prometnicu prije mosta.
Radnička se u nekoliko etapa uređuje već godinama.
U travnju 2013. otvorena je dionica od Vukovarske do Heinzelove, u koju je uloženo 30 milijuna kuna.
Druga etapa dovršena je u svibnju ove godine, od Ulice Koledovčina do željezničke pruge, u što je uloženo 75 milijuna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....