Grad Zagreb uskoro bi trebao dobiti 20 novih zaposlenika. U proteklih dva tjedna čak šest gradskih ureda raspisalo je natječaje u kojima traže svoje nove djelatnike.
Radi se o Uredu za imovinske poslove i imovinu Grada, Uredu za opću upravu, Uredu za branitelje, Uredu za financije te Službi za mjesnu samoupravu, kao i Stručnoj službi.
Plan prijema
Imovinci su tako tražili četiri izvršitelja: troje za uknjižbu nekretnina, a jednog referenta za poslove naknada i izvlaštenja. Do kraja godine trebali bi zaposliti još dvoje novih, koliko su odredili prema Planu o prijemu u službu.
Najviše zaposlenika se pak traži u Gradskom uredu za opću upravu, gdje je potrebno njih ukupno osam. Radi se uglavnom o stručnim referentima, čija je plaća jednaka kao i kod zaposlenih u Uredu za imovinske poslove.
U uredu pročelnika Slavka Kojića traže, osim dvoje referenta, i jednog stručnog suradnika za poslove pripreme utuživanja i ovrha, a u Uredu za branitelje traže jednog administrativnog referenta. Slične suradnike traže i u Službi za mjesnu samoupravu. Mjesečna plaća za te poslove jednaka je kao i na drugim radnim mjestima za koja je raspisan natječaj i iznosi između 6500 i 9500 kuna bruto.
To je samo dio od ukupno 79 zaposlenika, koliko bi ih moglo ove godine naći radno mjesto unutar gradskih ureda. Trenutno u gradu radi 2689 zaposlenika.
Najveći ured
Najveće gradsko tijelo je Ured za promet i prostorno uređenje koji vodi Dinko Bilić i u kojem trenutno sjedi 569 zaposlenika. Jedini ured koji neće uopće zapošljavati ove godine je Gradski ured za programe i projekte Europske unije, koji vodi pročelnica Jelena Ricov, a koji bi trebao privlačiti novac iz europskih fondova, i u kojem radi tek 17 zaposlenika.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....