Svaki dan isto. Autobus 209 koji vozi na liniji Dubrava-Čučerje na stanicu Grana trebao bi stizati svakih petnaest minuta. Putnici ga međutim čekaju i po sat vremena. Situacija postaje, govore nam, neizdrživa, a nakon mjeseci pritužbi ZET situaciju nije uspio popraviti, već su se ispričali s tvrdnjama da je problem u- izvanrednim okolnostima.
-Uz to vozači su i bezobrazni i često ne žele otvoriti vrata, žali nam se tako Zagrepčanka (podaci poznati redakciji) koja tom linijom svakog jutra svoje dvogodišnje dijete vodi u vrtić.
- Busa opet nema, iako su sve druge linije već prošle. Ja radi toga s djetetom kasnim u vrtić i na posao. Nekoliko puta sam se žalila ZET-u koji mi je odgovarao da se radilo o prometno – tehničkim poteškoćama, dodaje.
Ona nije jedina koja ima neugodna iskustva s autobusnom linijom.
- Nisam samo ja prijavljivala jer idu i druge žene s djecom u taj vrtić. Mi ne možemo drugačije s kolicima, mi moramo ići na taj bus. Jednom su mi skoro pričepili vratima, nisu sačekali čovjeka sa štakama i često znaju samo proći pored stanice, a da se ne zaustave. Budim se sve ranije kako bi uhvatila prijevoz.
Često kasne
Dogodilo joj se da je ne bi pustili van na njenoj stanici.
- Stisnula sam gumb za otvaranje vrata, ali vozačica nije stala na stanici. Rekla sam joj da moram izaći s kolicima, a ona se na mene derala da nisam stisnula gumb. Iako su to potvrdili i drugi putnici, ona me na kraju nasumično izbacila van. Ne znam što da radim jer svaki dan imamo problema s tim autobusom. Razmišljala sam da promijenim liniju, ali samo 209 ide tamo kud ja moram s djetetom.
Naglašava da od svih autobusa na tom potezu jedino 209 kasni, a sve su hladniji dani.
- Zabundala sam ga znajući kakvo je stanje, ali bilo mu je hladno jer je bilo -2. Barem nije padala kiša, ali kada počne padati snijeg nema nijedne stanice koja ima nadstrešnicu. Ja ne mogu s djetetom na snijegu čekati autobus sat vremena, a koji bi trebao ići svakih 15 minuta.
ZET ima objašnjenje
I mi smo pitali ZET što se događa.
- Moguće je da se pojedini termini na svim linijama, pa tako i na liniji 209, ne ostvaruju zbog iznenadnih okolnosti koje su dovele do organizacijskih ograničenja na terenu, jer realizacija usluge ovisi o brojnim čimbenicima koje se ne mogu predvidjeti. Svakodnevno poduzimamo preventivne mjere, a u slučaju odstupanja nadležna služba poduzima raspoložive korake kako bi se stanje na liniji u što kraćem roku normaliziralo te osigurala predviđena dinamika prijevozne usluge.
Druge majke koje vode svoju djecu u vrtić Vesela kućica u Čučerju su imale sličnih problema proteklih nekoliko mjeseci.
- Nama se nije pojavio autobus ni u 7.45, ni u 8.10, ni 8.30. Ne znam što se dešava, na stanici smo već sat vremena. Morat ću pozvati taxi na kraju, rekla nam je.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....