Prva ocjena koju je Možemo! kao nova vlast u Zagrebu dao administraciji pokojnog Milana Bandića je čista petica! Preuzevši vlast u Zagrebu, gradonačelnik Tomislav Tomašević naslijedio je 3236 službenika i namještenika koji su u Bandićevu mandatu bili raspoređeni u 27 gradskih uprava.
Prvi posao kojeg se Tomašević uhvatio bio je preustroj gradske uprave i već je 31. listopada 2021. godine broj gradskih ureda s 27 smanjen na njih 16, unutar kojih su se rasporedili službenici i namještenici.
Novi ustroj značio je i nove čelne ljude na čelu gradskih ureda koje je dopalo ocjenjivanje rada Bandićeva aparata. Kako su to učinili i po kojim kriterijima, u veljači ove godine pitala je gradska zastupnica Dina Vasić (bivša članica Kluba SDP-a). Tražila je ocjene rada za sve zaposlenike gradske uprave, specificirano po uredima, u tabličnom formatu, za period od 1. lipnja 2021. do dana kada je postavila pitanje.
Sektor za upravljanje ljudskim potencijalima dostavio joj je koncem ožujka podatke za 2021. godinu iz kojih proizlazi da je od 3236 službenika i namještenika samo jedan dobio ocjenu "ne zadovoljava".
Najbolju ocjenu - odličan - dobila su čak 2463 službenika! S "vrlo dobrim" je prošlo 476 službenika, s "dobrim" njih 56, sa "zadovoljava" se provuklo njih deset. Više od 200 službenika na kraju godine ostalo je neocijenjeno.
Uredu gradonačelnika postavili smo pitanje jesu li gradonačelnik Tomašević i njegovi zamjenici promijenili mišljenje o Bandićevu kadru nakon što su preuzeli vlast.
- Postupak ocjenjivanja je u tijeku, a same ocjene pojedinih službenika nisu javni podatak. Prema dosad raspoloživim podacima, prosjek ocjena je snižen u odnosu na prosjek za vrijeme prethodne uprave - glasio je odgovor iz kojeg se naslućuje da u ocjenama za 2022. godinu nema toliko odlikaša.
Gradsku zastupnicu Dinu Vasić zanimalo je kako Grad Zagreb upravlja ljudskim potencijalima te postoji li strategija za to upravljanje. Pitala je i na temelju čega se dobivaju posebne nagrade za uspješnost rada, koja je metodologija u pozadini ocjene rada svih zaposlenika, tko donosi kriterije za ocjenjivanje i kada su posljednji put revidirani, tko ocjenjuje službenike i namještenike te je li uključeno načelo nepristranosti u ocjenu rada zaposlenika?
Dobila je odgovore na sva pitanja, no oni se svode na citiranje odredbi iz bazičnog Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi te pravilnika koje donose predstavnici lokalnih vlasti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....