STUDENTI OGORČENI

U menzi dobili hranu sa žoharima, oglasio se ured ravnatelja: ‘Ispričavamo se, postoji opravdana sumnja...‘

Jednog od studenata koji je sve objavio na društvenim mrežama netko je zvao s nepoznatog broja i tražio da ukloni navedenu fotografiju

Žohari u menzi

 Facebook

Više žohara pronađeno je u razmaku od nekoliko sati u tanjurima studenata koji su objedovali u brzoj menzi Studentskog doma Stjepan Radić u četvrtak. Svoje negodovanje objavili su i u studentskoj grupi.

Jedan od studenata koji je prisustvovao šokantnom otkriću u menzi rekao je za Dnevnik.hr da je njegov cimer, u čijem je tanjuru bila beštija, sve fotografirao i objavio na društvenim mrežama. Ubrzo mu je stigao poziv.

"Nakon nepunih 30 minuta zvao ga je nepoznati broj tražeći ga da ukloni navedenu fotografiju", objasnio je.

Taj glas, koji se nije predstavio, nakon što je naložio da se objava makne - ispričao se, ponudio mu povrat novca i besplatnu večeru s opaskom da se takve stvari prijavljuju na licu mjesta, a ne objavljuju po društvenim mrežama.

"Želio bih istaknuti da su studenti ogorčeni situacijom s prehranom u SD Stjepan Radić koji je najveći dom u Hrvatskoj. Želio bih bolje uvjete za moje kolege i sebe jer drugog izbora nemamo", kaže student.

"Htio bih prije svega istaknuti da ne krivim tete i da tete u menzi imaju moju punu podršku kao i podršku mojih kolega", dodao je.

Dnevnik.hr zatražio je i očitovanje Studentskog centra. Iz ureda ravnatelja odgovorili su im kako je ravnatelj Mirko Bošnjak naložio hitan inspekcijski nadzor te zatražio očitovanje osoblja.

"Osoblju restorana nije prijavljen ovaj događaj te su o predmetnome saznali iz objava na društvenim mrežama usprkos molbama i vidljivo postavljenim obavijestima o načinu podnošenja prigovora odgovornoj osobi u kuhinji na liniji samoposluživanja u vezi s kvalitetom hrane", naglasili su u odgovoru.

"Detaljnim pregledom praćenja tijeka pripreme hrane pregledane su sve namirnice koje se koriste u pripremi pizze u skladištu i termičkom bloku te nisu uočene nesukladnosti u pogledu senzorskih svojstava. Pregledani su svi strojevi za pripremu tijesta, peć za pizzu, hladnjaci za čuvanje namirnica, hladnjaci i tople kupke na liniji za podjelu hrane i nisu uočene nesukladnosti u temperaturnom režimu čuvanja namirnica. U sklopu redovne dezinsekcije prema Planu provedbe mjera DDD-a (a zbog primijećene pojave štetnika), kompletni prostor pizzerije s pripadajućim prostorijama podvrgnut je dezinsekciji u prošlom tjednu (srijeda) i ponovljenoj akciji dezinsekcije (ponedjeljak) kako bi se uspješno suzbile sve razvojne generacije štetnika.

Postoji opravdana sumnja kako je pronalazak štetnika u hrani izravno povezan s provedbom DDD mjera i njihovim suzbijanjem. Provedene su dodatne mjere čišćenja i dezinfekcije prostorija pizzerije i linije samoposluživanja, svi zaposlenici pozvani su na dodatan oprez te će se ponoviti mjere dezinsekcije kuhinje i linije samoposluživanja danas, 1. prosinca 2023. godine, metodom geliranja i prskanja", dodali su.

Napisali su i da je osoblje restorana to koje je kontaktiralo studente te se ispričalo zbog propusta. Refundiran im je novac.

"Ovom prilikom želimo se ispričati studentima na propustu koji se dogodio te ih pozvati na suradnju kako bismo što brže i efikasnije riješili sve izazove s kojima se susrećemo. Ako nisu zadovoljni kvalitetom usluge studentskog obroka ili uslugom studentskog restorana SC-a Zagreb, molimo studente da se odmah jave odgovornoj osobi restorana te pošalju e-mail na adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.. Važno je da sačuvaju račun konzumacije kako bismo znali točnu lokaciju i vrijeme konzumacije, specifikaciju artikla na računu te imali potvrdu o posjedovanju studentske iskaznice. Prigovor studenta odmah na licu mjesta olakšava nam cijeli proces, vjerodostojan je i isti nitko ne može dovesti u pitanje", priopćili su za kraj.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. prosinac 2024 01:39