Uz već predviđene linije budućega zagrebačkog metroa na relacijama sjever - jug i istok - zapad, u budućnosti bi mogle zaživjeti još dvije - kružna linija, koja bi vozila od Maksimira preko Remetinca, Zagrebačke i Pantovčaka, i linija koja bi tunelom kroz Medvednicu povezivala Zagreb s Krapinsko-zagorskom županijom. Taj je prijedlog, kao i mnogi drugi, predstavljen danas u Staroj gradskoj vijećnici na konferenciji “Razvitak Zagreba”, na kojoj su tijekom cijelog dana eminentni hrvatski stručnjaci raspravljali o budućnosti i razvoju metropole.
Tunelom kroz Medvednicu tako bi u budućnosti osim automobila prometovalo i šinsko vozilo koje ima karakteristike lakog metroa, a kako je pojasnio Damir Pološki s Građevinskog fakulteta, na već koncipiranu metro mrežu, koju čine linije M1, M2 i M3, moguće je priključiti liniju M4 Dolje - Stubičke toplice - Hum lug.
- Na početnoj stanici u Dolju nova linija metroa nastavila bi se na već postojeću liniju M2 koja povezuje sjever i jug. M4 tako bi bila ekstenzija te osnovne linije. Profil avenije koja prolazi kroz Medvednicu trebao bi sadržavati dva odvojena kolnika sa dva traka po smjeru i s tračnim vozilom u središnjem pojasu - objasnio je Pološki.
U prometnoj analizi istaknuto je još da bi izgradnja tunela mogla značiti poticaj za izlaz Krapinsko-zagorske županije iz depopulacijskog stanja. U anketi provedenoj 2006. čak 55 posto ispitanika izjasnilo se za proboj tunela te ga smatraju projektom važnim za cijelu Hrvatsku.
Konferencija će još danas trajati u Gradskoj vijećnici, a otvorio ju je Milan Bandić.- Zagrebu nedostaju Kongresni centar, novi velesajam, donedavno arena i proširena zračna luka. Njihovom gradnjom i rješavanjem prometnih i gospodarskih pitanja stat ćemo uz bok europskih metropola - rekao je gradonačelnik Bandić.
Velibor Panić
Tunelom kroz Medvednicu tako bi u budućnosti osim automobila prometovalo i šinsko vozilo koje ima karakteristike lakog metroa, a kako je pojasnio Damir Pološki s Građevinskog fakulteta, na već koncipiranu metro mrežu, koju čine linije M1, M2 i M3, moguće je priključiti liniju M4 Dolje - Stubičke toplice - Hum lug.
U anketi provedenoj 2006. čak 55 posto ispitanika izjasnilo se za proboj tunela te ga smatraju projektom važnim za cijelu Hrvatsku. |
U prometnoj analizi istaknuto je još da bi izgradnja tunela mogla značiti poticaj za izlaz Krapinsko-zagorske županije iz depopulacijskog stanja. U anketi provedenoj 2006. čak 55 posto ispitanika izjasnilo se za proboj tunela te ga smatraju projektom važnim za cijelu Hrvatsku.
Konferencija će još danas trajati u Gradskoj vijećnici, a otvorio ju je Milan Bandić.- Zagrebu nedostaju Kongresni centar, novi velesajam, donedavno arena i proširena zračna luka. Njihovom gradnjom i rješavanjem prometnih i gospodarskih pitanja stat ćemo uz bok europskih metropola - rekao je gradonačelnik Bandić.
Velibor Panić
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....