Milan Bandić u gradska upravna tijela do kraja ove godine planira zaposliti ukupno 150 ljudi. Iako je početkom ove godine, 30. siječnja, planom prijema u službu u gradska upravna tijela bilo planirano 97 zaposlenih, taj je broj korigiran 18. lipnja, nakon lockdowna, za još 15 novozaposlenih, da bi sada, pri kraju godine, gradonačelnik ustanovio da treba zaposliti još 38 osoba.
U odnosu na prvotni plan s početka 2020., to je povećanje za više od 50 posto. Zašto smo u tako velikom raskoraku između prvotnog plana, je li netko odgovoran za loše planiranje i koliko su se to povećali poslovi tražili odgovor od Grada Zagreba.
Brojka o drugoj korekciji plana zapošljavanja u gradskim tijelima objavljena je u ponedjeljak u Službenom glasniku grada Zagreba. Iz nje proizlazi da je gradonačelnik Bandić 16. listopada ustanovio kako je nužno da Gradski ured za strategijsko planiranje i razvoj grada primi još četiri osobe.
Gradski ured za gospodarstvo, energetiku i zaštitu okoliša, koji je na početku godine planirao zaposliti četiri osobe povećao je taj broj za još četiri tako da bi na kraju godine trebao zaposliti ukupno osam osoba.
Stručne službe
Gradski ured za obrazovanje s planiranim jednim zapošljavanjem početkom godine došao je na četvero krajem godine, a Ured za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom s troje na devet. Gradski ured za demografiju također povećava broj zaposlenih, kao i gradski uredi za promet, upravljanje imovinom, zaštitu spomenika kulture i prirode.
Samo u stručne službe Gradske skupštine i gradonačelnika te Ured gradonačelnika Bandić je planom od 30. siječnja ove godine planirao zaposliti 22 osobe. Ujedno je s 11 novozaposlenih Ured gradonačelnika i najbrojniji po broju novozaposlenih u gradskoj upravi u ovoj godini.
Podsjećamo, zagrebački gradonačelnik Milan Bandić je 7. travnja donio mjere privremene obustave izvršavanja ovogodišnjeg proračuna koje su stupile na snagu 9. travnja i trajale 45 dana, a uvedene su zbog promjene gospodarskih kretanja prouzročenih koronavirusom i potresom u Zagrebu.
Mjere su, obrazložio je tada gradonačelnik, uvedene i zato što su smanjeni prihodi gradskog proračuna zbog usporenih gospodarskih kretanja i primjene Vladinih mjera za pomoć gospodarstvu koje obuhvaćaju i odgodu, oslobađanje ili obročnu otplatu plaćanja poreza i prireza na dohodak te obustavu plaćanja spomeničke rente, kao i zbog primjene gradskih odluka usmjerenih na ublažavanje i uklanjanje negativnih posljedica prouzročenih epidemijom i potresom.
Zabrane
Također, mjere su uvedene radi uravnoteženja proračunske potrošnje sa smanjenim prihodima te osiguranja novčanih sredstava za financiranje mjera i aktivnosti u borbi s epidemijom koronavirusa i za sanaciju štete nakon potresa. Tim je mjerama na 45 dana bilo obustavljeno i zapošljavanje te prijem službenika i namještenika na neodređeno i određeno vrijeme, bilo je zabranjeno i sklapanje ugovora o djelu.
Bandić je u travnju najavio i pokretanje pregovora sa socijalnim partnerima o visini osnovice za izračun plaće službenika i namještenika u gradskim upravnim tijelima, zaposlenicima proračunskih korisnika kojima se plaća osigurava u gradskom proračunu, ustanovama i trgovačkim društvima u vlasništvu Grada, kao i pregovore o isplati određenih materijalnih prava ugovorenih kolektivnim ugovorima.
No, kako je vidljivo iz prve promjene odluke o planu zapošljavanja od 18. lipnja, nedugo nakon što su te mjere istekle gradonačelnik je odlučio zaposliti prvo 15, a sada još 38 osoba u tijelima gradske uprave.
Prema ovim korekcijama proizlazi da je sada sve u prihodima Grada uravnoteženo, da prihodi zbog posljedica potresa i korone nisu smanjeni te da su sredstva za financiranje borbe s posljedicama korone i štetom od potresa osigurana iz nekih drugih izvora pa nema zapreke za nova zapošljavanja u gradskoj upravi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....