Hrpe smeća iz kojih se širi nesnosan smrad zbog vrućina, povratak štakora i nedostatak odgovora od strane Grada, ovo ljeto opet stvaraju probleme stanarima zagrebačke Koturaške ulice. Našoj redakciji s identičnim problemima javili su se tijekom ljetnih mjeseci i prošle godine, već očajni zbog nedostatka dugoročnog rješenja. Godinu kasnije, još uvijek ga nisu dočekali.
- Nikada nismo dobili odgovor, iako smo u više navrata tražili očitovanje. Nudili smo svoju pomoć, aktivno sudjelovanje i rad. Već četiri godine pišemo mailove Uredu gradonačelnika, Čistoći, gradskim uredima, komunalnim redarima i Mjesnom odboru Martinovka - govori nam jedan od stanara obližnje Unske ulice.
Mailovi se prosljeđuju službi za građane, nakon toga stigne kamion Čistoće koji pokupi smeće i ciklus se ponavlja za dva dana. Obližnji ugostiteljski objekti i trgovine u sljedećih 48 sati opet nabacaju hranu koja truli, pojave se štakori, prolaznici kopaju po smeću, usput ostavljaju svoje i bacaju ga na pod.
- Potrebna je deratizacija i sanitarno čišćenje, ne samo odvoženje otpada. Stavili su opet nove kontejnere, misleći da će time riješiti problem, umjesto da se njihov broj smanji i pohrani u predviđeno spremište. Evo, na slikama je kulminacija neodvoženja već dobra dva tjedna - kaže naš sugovornik.
Spremišta za kante za smeće, stanari su napravili prije otprilike 25 godina i postavili vrata i lokot. Vrata su kasnije uklonili radnici Čistoće, jer su navodno izgubili ključ. S vremenom su stigle nove žute kante i plavi kontejneri, koji su postavljeni izvan spremišta i time je započeo ogroman nered.
Kante bi inače trebali koristiti samo stanari osam zgrada, ali sada ih koriste svi - ugostiteljski objekti, trgovine maloprodaje, restorani, poslovni prostori i građevinari u prolazu.
- Svako malo dođe kombi koji iskrca građevinski materijal, prolaznici koji nemaju gdje s otpadom ostavljaju ga uz kontejner, dućani bacaju kutije i kašete od voća i povrća. Potpuni je nered i vidi se da svatko može baciti što god hoće - dodaje stanar.
Ponovno se zalažu za dugoročne i konkretne mjere, poput stavljanja nove brave, odvoženja viška kontejnera i stavljanje preostalih u zaključani prostor, postavljanje videonadzora koji bi kontrolirao komunalni redar uz kontrolu obližnjih ugostiteljskih objekata i kuhinja.
- Ne možemo stajati ispred kontejnera i braniti ljudima da bacaju smeće, ali postoji način da se lokacija sredi. Ovo je javna površina koja je već dugi niz godina na udaru, a nalazi se na 400 metara od Gradskog poglavarstva - govori nam stanar.
Podsjetimo, Zagrebački holding i njihov telefonski broj Pozivnog centra za korisničku podršku trenutno također nije dostupan, što nam je potvrdio i sugovornik koji ih je pokušao kontaktirati, nakon preventivne izolacije sustava zbog sumnje na pokušaj kibernetičkog napada, o kojem su na svojim stranicama izvijestili prije četiri dana.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....