VELIKI PROJEKT

Zagreb će dobiti novu veliku aveniju, evo kako će izgledati: Radovi kreću 2026. godine

Prometnica će se sastojati od četiri automobilske trake, kao i dodatne trake u zonama raskrižja

Šarengradska ulica

 Grad Zagreb

Zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević održao je danas konferenciju za medije na kojoj je najavio nove zahvate u prometnoj infrastrukturi Zagreba. Nakon završetka, iz Grada su se oglasili priopćenjem koje prenosimo u cijelosti.

- Na današnjoj konferenciji za medije gradonačelnik Grada Zagreba Tomislav Tomašević podsjetio je javnost na niz velikih investicija u cestovnu infrastrukturu koje su u tijeku ili uskoro kreću, od 6,6 kilometara produljenja Branimirove i ulice Rudolfa Kolaka, kojim se otvara obilazni pravac na istoku grada, preko izgradnje Sarajevske ceste na jugu grada, od rotora u Zapruđu do ulice Aleksandra Brdarića koja kreće sljedeći tjedan, do podvožnjaka Medpotoki i Jarunskog mosta na zapadu grada.

Uz navedene investicije koje su već ranije predstavljene javnosti, danas je najavljen i novi veliki cestovni projekt važan za središte grada, izgradnja nove Šarengradske ulice od Vukovarske ulice do Jadranskog mosta.

image

Šarengradska ulica

Grad Zagreb

‘Izgradnja Šarengradske će promijeniti prometnu sliku centra grada, prometnica koju je odavno trebalo izgraditi da rastereti Savsku cestu i stvori novi ulaz u grad s Jadranskog mosta. Mi ćemo biti ti koji ćemo i taj projekt realizirati, nakon što se najavljivao desetljećima‘, rekao je Tomašević, objasnivši kako je gradska uprava u posljednje vrijeme intenzivno radila na pripremi ovog projekta.

Prva dionica bit će izgrađena od Vukovarske do Zagrebačke avenije za koju je napravljeno idejno rješenje. ‘Pred ishođenjem smo lokacijske dozvole, nakon toga slijedi izrada parcelacijskih elaborata, rješavanje imovinsko-pravnih odnosa tako da javni natječaj za glavne i izvedbene projekte očekujemo na proljeće iduće godine i početak radova tijekom 2026. godine‘, objasnio je gradonačelnik Tomašević.

Prometnica će se sastojati od četiri automobilske trake, kao i dodatne trake u zonama raskrižja, te obostrano širokih pješačkih i biciklističkih koridora, međusobno odvojenih zelenilom i drvoredima.

Za drugu dionicu, od Zagrebačke avenije do Jadranskog mosta je u tijeku izrada idejnog rješenja kao i rješavanje imovinsko pravnih odnosa.

image

Tomislav Tomašević

Ranko Suvar/Cropix
image

Luka Korlaet, Tomislav Tomašević i Danijela Dolenec

Ranko Šuvar/Cropix

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
13. studeni 2024 10:12