STOP GUŽVAMA

ZAGREB USKORO DOBIVA MEGAROTOR Izgradnja kreće nagodinu, cilj mu je rasteretiti jednu od najzloglasnijih kritičnih točaka

Cesta koja vodi iz Remeta i Barutanskog jarka, točno kod restorana Orkan, trebala bi postati jednosmjerna
Zagreb, 210509.Posljednjih nekoliko godina, Zagreb bitno mijenja svoje vizure, sto je uzrokovano povecanim investicijama i procvatom gradjevinskog sektora. Na slici: Bolnica Rebro.Foto: Davor Pongracic / CROPIX
 Davor Pongracic / CROPIX

Rotor na križanju Bukovačke, Petrove, Kišpatićeve i ulice Prilesje već je godinama jedna od najkritičnijih točaka. Ogromne gužve i kolaps prometa koji se stvara na tom rotoru Grad je napokon odlučio riješiti gradnjom novog megarotora.

Velike kolone

Njime bi se trebao rasteretiti postojeći rotor od tolikog prometa i razdvojiti građane koji dolaze u bolnicu Rebro od stanara koji svakodnevno putuju na posao.

U ranim jutarnjim satima počinje gužva koja se ponajviše stvara zbog velikog protoka ljudi koji odlaze na pretrage u bolnicu Rebro. Na ulazak u rotor tada čekaju i stanari Bukovca, Remeta, Barutanskog jarka, Gračana i Markuševca koji se spuštaju dolje, a posjetitelji bolnice Rebro stoje u koloni na Bukovačkoj koja zatim stvara kolaps prometa i u Maksimirskoj ulici.

Jednosmjerne ulice

Da bi se taj rotor rasteretio, Grad je pripremio projekt megarotora, a kako doznajemo projekt je gotov te se čeka lokacijska dozvola koja bi se trebala dobiti do kraja godine. Stanko Gačić, predsjednik Gradske četvrti Maksimir, rekao nam je da se gradnja može očekivati već sljedeće godine ako sve bude išlo po planu.

- Već godinama upozoravamo na taj ključni problem. Uputili smo dopis Gradu i oni su pripremili veliki projekt - dodaje Gačić.

U budućnosti bi se cesta, kada se iz Bukovačke na rotoru skreće desno na Prilesje, trebala postati jednosmjerna i imati tri traka. Jedna bi išla prema Bukovcu, druga prema Kišpatićevoj, a treća prema Prilesju. Također, cesta koja vodi iz Remeta i Barutanskog jarka, točno kod restorana Orkan, trebala bi postati jednosmjerna prema rotoru i također imati tri traka. Prvi će skretati u Kišpatićevu, drugi u Petrovu, a treći prema postojećem kružnom toku.

- To bi značajno reguliralo promet jer se prema Kišpatićevoj stvara najveća gužva - dodao je Gačić, a s njim se slaže i prometni stručnjak Goran Husinec.

Novo parkiralište

- Svaki dan onuda prolazim i riječ je o ogromnoj količini ljudi koja ide na Rebro. Jedna podzemna garaža nije dovoljna za sve te se u nedostatku parkirnih mjesta vozila zadržavaju na cesti i zbog toga se stvara gužva. Krajnje rješenje je gradnja nove bolničke garaže ili parkinga da se riješi taj čep, ali trebalo bi porušiti barake koje stoje prazne na rotoru i tako povećati raskrižje prema istoku - govori Husinec.

Slaže se s rješenjem Grada da se izgradi megarotor jer će to ipak malo rasteretiti promet. Ideju podržava i većina stanara gradske četvrti Maksimir.

- Često prolazim automobilom ovuda i gužve su nemoguće. Dobro je da Grad radi nešto po tom pitanju da se konačno može normalno voziti - kaže Leon Cukman.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. studeni 2024 02:19