KOLAPS PROMETA

Zagreb već tjednima puca po šavovima, gužve su neizdržive, a vozači bijesni: ‘Gdje su radnici? Bit će još samo gore‘

Čitatelji nam šalju snimke iz raskopane Mlinarske i tvrde da danima nisu vidjeli radnike, drugi kažu da na posao putuju po 75 minuta

Jagićeva ulica zakrčena je kolonama koje su se protezale sve do Črnomerca

 Ronald Gorsic/Cropix

Novi radni dan u Zagrebu, novi prometni kolaps. Tijekom jutarnje špice nepregledne kolone automobila slijevale su se prema središtu grada, a ovog je puta posebno kritično bilo iz smjera Dubrave, te na potezu od Črnomerca do Savske.

Vozačima je tako umjesto uobičajenih 20-30 minuta trebalo gotovo sat i pol da dođu do svojih odredišta.

- Do Dubrave do Cibone- 75 minuta! Na cestama u gradu je horor, a na mojoj ruti čak nije bilo ni prometnih nesreća ili nekog drugog racionalnog razloga. Mislim da je stvar u tome što je u mom susjedstvu u posljednjih godinu ili dvije niknula hrpetina zgrada s velikim brojem novih stanara koji većinom voze jedan ili po dva automobila po kućanstvu, a na većini prometnica je i dalje po jedan prometni trak, odnosno nit su se proširivale ni gradile, kaže nam tako Zagrepčanka koja je u utorak debelo zakasnila na posao.

image

Reporteri Jutarnjeg u prometnoj gužvi na Maksimirskoj kod Kvaternikovog trga, jutros oko 7.30

Ronald Gorsic/Cropix

- Žalosno je što će biti samo samo još gore. Nove zgrade niču, prometnog plana nema, zaključuje.

Živce su gubili i vozači koji su pristizali sa zapada. Ako vam je jutarnja ruta Avenija Bologna- Baruna Filipovića- Jagićeva poznata onda ste na kolone vjerojatno oguglali, ali rijetko kada se baš čitav potez ‘crveni‘ kao što se na Google Trafficu primjerice crvenio u utorak ujutro.

Odnosno, u posljednje vrijeme nažalost se crveni sve češće. Vozila su tako gmizala u kilometarskim kolonama, a krkljanac je trajao od 7 do gotovo devet sati.

image

Kaos na Maksimirskoj

Ronald Gorsic/Cropix

Jedan od ključnih problema trenutno koji uzrokuju gužve koje su doslovno postale neizdržive su i brojni radovi od kojih su mnogi probili rokove.

Građani prijavljuju kako primjerice Mlinarska ulica, koja je nepredviđeno ponovno raskopana, a koja će se asfaltirati još najmanje dva tjedna -prazna! Odnosno rijetko ili nikako ne vide radnike na njoj. Potvrđuju to i video snimkama raskopane ulice.

Radi se, neplanirano dulje, i u Petrovoj. Već ranije su nam se susjedi žalili kako je ulica zatvorena u lipnju zbog rekonstrukcije plinovoda, a unatoč najavama da će se sve završiti do kraja srpnja, a sad je već listopad.

image

Prazna raskopana Mlinarska ulica za koju čitatelji tvrde da u njoj nema radnika

Ranko Suvar/Cropix

Sve češće se ljudi probijaju između rupa i ignoriraju znakove zabrane, a gužve su konstantne. Nema ih tko zaustaviti jer radnika već mjesecima uopće nema na tom gradilištu, tvrde.

Nedavno su iz Grada objavili kako su radovi na rekonstrukciji plinovoda uistinu završeni te da slijede radovi na uređenju kolnika koji će se odvijati do 14. listopada, a cesta će naravno biti zatvorena za promet.

Po svemu sudeći u Zagrebu nema dovoljno radnika da pokriju sve planirane radnike. U posljednjem odgovoru iz Grada su se pohvalili da žele poboljšati infrastrukturu i kvalitetu života u gradu, pa su preko ljeta aktivirali čak 100 gradilišta diljem Zagreba.

Prema rokovima koje su nam ponudili kao krajnje za završetak ključnih radova, sigurno je da nas ovakve gužve čekaju još najmanje dva tjedna. Evo što kažu o datumima završetka:

Petrova ulica asfaltira se do kućnog broja 150, a završetak je planiran 14.10., a onda slijedi uređenje kolnika i na dijelu od kućnog broja 150 do Ulice Jordanovac.

image

Jagićeva ulica

Ronald Gorsic/Cropix

Radovi na Mlinarskoj cesti su produljeni zbog neadekvatne sanacije rova nakon zamjene plinskih instalacija, a koje je izvodio privatni izvođač. Sada su te radove preuzele Zagrebačke ceste te paralelno sa sanacijom rova izvode se radovi sanacije preostalog dijela ceste nakon čega će se Mlinarska cesta, od Jurjevske ulice do Ulice Antuna Vrančića asfaltirati u punom profilu. U nastavku tih radova, asfaltirat će se i Ulica Antuna Vrančića u cijeloj dužini. Mlinarska bi trebala završiti 19. listopada.

Hoće li to nešto promijeniti?

Prema riječima prometnog stručnjaka Marka Ševrovića koji nam je situaciju komentirao još u petak, najveći problem ipak nastaje kad se uz planirane radove dogodi i neki neplanirani, poput puknuća cijevi ili prometne nesreće koji poremete cijeli tijek.

- Radovi se moraju izvršiti, ali promet treba planirati. Kad se neka cesta zatvori, treba gledati što će se dogoditi i gdje će otići promet, a obilazne pravce treba urediti prije zatvaranja - rekao nam je tada.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
12. studeni 2024 03:29