Od kad se 2021. pojavila na tržištu, električna Dacia Spring dosegnula je brojku od 140.000 prodanih primjerka. Zavidna brojka rezultat je prije svega konkurentne cijene - i na našem tržištu riječ je o najpovoljnijem potpuno električnom modelu - ali i kompaktnih dimenzija, koji ju čine idealnim urbanim prometalom.
A kako bi se uspješan nastup i nastavio, rumunjski mališan podvrgnut je temeljitom redizajnu.
Dizajneri su inspiraciju pronašli u ostalim recentnim modelima rumunjskog proizvođača, što se najbolje odražava na masci Springa obilježenom novim motivom rešetke i prednjih svjetla koji podsjećaju na one na novom Dusteru.
Plastični lukovi blatobrana postali su još masivniji kako bi Spring još snažnije koketirao sa svijetom SUV vozila, a isti učinak postignut je straga s novim svjetlima i tamnom središnjom trakom. Istodobno, nestali su kromirani elementi, kao i krovni nosači, što je rezultiralo boljom aerodinamikom.
Masa je, međutim, povećana za 6 kg, no Spring se još uvijek drži ispod 1000 kg.
Promjene u izgledu donijele su i neznatno veći prtljažnik (+6%), koji sad u startu ima 308, a obaranjem stražnjih sjedala raste na 1004 litre.
Transformacija unutrašnjosti još je uočljivija.
U najboljem izdanju Spring je opremljen zaslonom multimedije (10") već viđenim u Dusteru, koji uz ostale opcije nudi bežičnu vezu s pametnim telefonom, a prati ga 7" zaslon iza upravljača podesivog po visini.
Središnji otvori ventilacije preuzeli su grafički motiv s dnevnih led svjetala, a kontrastni bijeli detalji standardni su za sve tri verzije opreme. Novost je linija YouClip, koja omogućuje ugradnju funkcionalnih dodataka (nosač telefona s punjačem, osvjetljenje...).
Promjena nema kod pogonskog sustava i kupci mogu birati između elektromotora snage 45 ili 65 KS, u kombinaciji s baterijom od 26,8 kWh. U snažnijem izdanju Spring brzinu od 100 km/h razvije za manje od 14 sekundi, dok u slabijem istu lovi za 20.
Zahvaljujući aerodinamičkom dotjerivanju i uvođenju kontrole regenerativnog kočenja, te masi od 984 kg (u najopremljenijoj varijanti Extreme), najavljena je prosječna potrošnja od 14,6 kWh/100 km i autonomiju koja premašuje 220 km.
Redizajn prati i izdašniji sustav pomoći u vožnji, a koliko će to sve utjecati na cijenu saznat ćemo na proljeće, kada se otvaraju knjige narudžbi, dok će isporuke započeti u jesen.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....