Putnički dostavnjaci su u modi, a dominaciju francuskih proizvođača Ford namjerava prekinuti novim Tourneom Connect, koji smo isprobali u okolici Barcelone. Što je novo? V anjština, koliko god bila manje važna u ovoj klasi, dizajnerski je usklađena s ostatkom ponude, dok je premijera sustava Active City Stop (automatsko kočenje pri brzini do 30 km/h) i Ford SYNC (mogućnost spajanja i korištenja aplikacija pametnih telefona u vožnji) donijela veću sigurnost pa i dašak luksuza.
Connect je dostupan u dvije izvedbe, s pet i sedam sjedala, uz maksimalni obujam prtljažnika od 2410 litara, a kod većeg Grand Connecta moguće je potpuno ukloniti sjedala iz trećeg reda kad je potreban dodatni prostor za prtljagu. Serijska oprema kod obje izvedbe sadrži klimu, el. podizače stakala, putno računalo, radio s USB priključkom... Zapravo, sve potrebno za ugodnu vožnju, čemu pomaže i poznato Fordovo umijeće podešavanja ovjesa, pa se Connect lijepo vozi usprkos visokoj karoseriji i lošijoj aerodinamici.
Motorizaciju čine dva turbobenzinca (1.0 sa 100 KS i 1.6 sa 150 KS) te dizelaš 1.6 TDCi dostupan sa 75, 95 i 115 KS. S frkatavim, ali primjereno utišanim trocilindrašem 1.0 EcoBoost, uparenim sa 6-stupanjskim mjenjačem, u prosjeku smo trošili 6 litara, no natovaren baš nije frcao od snage, posebno na uzbrdicama. Za razliku od njega, dizelaš podjednake snage oduševio nas je potrošnjom od pet litara, uglađenim i mirnim radom te solidnim ubrzanjima. Stoga ne sumnjamo da će upravo izvedba 1.6 TDCi sa 100 KS biti najtraženiji izbor na našem tržištu, na kojemu se zainteresirani već mogu upisati u knjigu narudžbi, jer prodaja je već započela.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....