VOZILI SMO

FOTO Lancia Ypsilon: I dalje je totalno drugačiji od drugih modela

Nova generacija najmanjeg Lancinog modela nastala je na modificiranoj platformi aktualnog Fiata 500, a koju će koristiti i buduća Panda čija se premijera očekuje krajem 2011. godine

Nova generacija najmanjeg Lancinog modela nastala je na modificiranoj platformi aktualnog Fiata 500, a koju će koristiti i buduća Panda čija se premijera očekuje krajem 2011.

Dizajn novog Ypsilona jednako je poseban i prepoznatljiv kao kod prijašnje tri generacije ovog modela, a mogućnosti individualizacije s bojama i naplacima čine ga poželjnom alternativom razvikanijim konkurentima. Interijer zadržava središnje pozicionirane instrumente i visoko pozicioniranu ručicu mjenjača te nudi dovoljno prostora za dvoje odraslih sprijeda i straga uz pristojan prtljažnik. Velik izbor materijala za presvlake sjedala i ostalih površina svidjet će se onima željnih individualnosti.

Ypsilon se nudi s dva četverocilindrična motora, 1,2-litrenim Fire benzincem sa 69 i 1,3-litrenim Multijet turbodizelašem s 95 KS. Najzanimljiviji motor je višestruko nagrađivani 0,9-litreni dvocilindrični TwinAir turbobenzinac s 85 KS koji, poput dva četverocilindraša, serijski dolazi sa start-stop sustavom.

Tijekom vožnje po središtu Torina ugodno nas je iznenadio ovjes najmanje Lancie koji uvjerljivo upija i veća oštećenja, a lagan servoupravljač dovoljno je precizan za dinamičnije manevriranje gradskim prometom.

TwinAir motor nudi bolje performanse nego što biste očekivali od dva cilindra, no očekuje se da će se većina kupaca odlučiti za slabiji, ali obujmom veći 1,2-litreni motor. Nova Lancia Ypsilon stiže u srpnju, a cijene još nisu poznate.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 13:42