Podsjetimo, prvu studiju Honda je otkrila upravo u Detroitu još 2012. i potom se na svakom sljedećem velikom salonu očekivao brz dolazak serijskog modela. No, tek sad je postalo jasno zašto je trebalo toliko vremena za razvoj. Novi NSX je hibrid! Pokreće ga sklop twinturbo benzinskog V6 motora i tri elektromotora (jedan između benzinskog motora i automatskog mjenjača mjenjača s dvije spojke i 9 stupnjeva, a druga dva na prednjoj osovini), ukupne snage 550 KS.
Smjer razvoja ovaj put u mnogočemu je diktiralo američko tržište na kojem Honda i temelji prodaju, pa je nov model i razvijan u pogonima Acure (Hondina luksuzna marka), gdje će se i proizvoditi (Ohio). Uostalom, od 18.700 primjeraka prve generacije u razdoblju od 1990. do 2007., u Europi je prodano samo 1429. Novi NSX je 4 cm dulji od starog, 13 cm širi i 4,5 cm viši (4,47x1,94x1,20 m), a trag kotača je širi sprijeda čak 14,5 cm, a straga 7,5 cm. U prodaju kreće početkom 2016., a u SAD će stajati oko 150.000 dolara.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....