Electrogenic, kompanija orijentirana na konverziju klasika u električne automobile sa sjedištem u Oxfordu, nedavno je 'skinuo veo' s električnog Citroena DS! Kultna Citroenova limuzina iz 1971. godine postala je 'profesionalno prerađeni DS koji radi samo na električnu energiju'.
Izvorni 2,0-litreni benzinski četverocilindraš zamijenjen je elektromotorom od oko 120 KS koji stvara okretni moment od 235 kW. Kao i ostali elektrificirani klasici koje je kompanija preradila, svoju snagu i dalje šalje na kotače putem originalnom ručnog mjenjača.
Citroen DS dobio je bateriju od 48,5 kWh, za koju Electrogenic navodi da pruža domet od oko 225 kilometara jednim punjenjem. Međutim, električni klasik dostupan je i s proširenim dometom i do 320 kilometara, no kapacitet ove baterije ostaje nepoznanica. Standardna tehnologija punjenja ocijenjena je na 29 kW, što znači da je za punjenje standardne baterije od 48,5 kWh potrebno oko 2 sata.
Osim izvornog sustava prijenosa, DS je zadržao i izvorni hidro-pneumatski ovjes, iako s nekim modernim ažuriranjima kako bi sustav bio kompatabilan s električnim pogonom. Primjerice, mehanička pumpa za upravljanje hidrauličkim ovjesom zamijenjena je modernom električnom.
'Kao i kod svih pretvorbi, DS nam je postavio jedinstvene izazove. U ovom slučaju to je bila prilagodba hidro-pneumatskog ovjesa za rad bez motora s unutarnjim izgaranjem. Stara pumpa bila je toliko bučna da je oduzela aspekt tihe vožnje automobila, ali naša nova električna pumpa potpuno je riješila problem', objasnio je Ian Newstead, direktor i suosnivač Electrogenica.
Ovaj primjerak specificiran je po želji kupca, stoga cijena ostaje neodređena. Uz Citroen DS, neki od prijašnjih radova Electrogenica uključuju Triumpha Staga, Morgana 4/4 i Jaguara E-Typea.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....