U Audiju su potvrdili kako će na megapopularnom Super Bowlu koji je na rasporedu 3. veljače ove godine prikazati oglas od 60 sekundi. Pritom će se fokusirati na električne modele, pa će tako u reklamnom spotu biti Audijevi e-tron modeli (uključujući i e-tron GT koji još nije ni u ponudi).
Na teaseru kojeg su objavili može se vidjeti i treći model koji nas podsjeća na Audi Elaine Concept predstavljen 2017. godine. E sad dolazimo do najzanimljivijeg dijela. Poznato je da su reklame na Super Bowlu najskuplje na svijetu, pa tako 30 sekundi u prosjeku stoji vrtoglavih 5 milijuna dolara, što znači da će Audi keširati 10 milijuna dolara kako bi svijetu u toj minuti približio svoje električne modele koji su očito budućnost autoindustrije. Mnogi se uvijek pitaju isplati li se davati ovakve iznose za samo 60 sekundi reklame, no stručnjaci su izračunali kako one ponekad znaju biti i profitabilnije od klasičnih oglasa, budući da Super Bowl svake godine gleda između 110-115 milijuna ljudi, a reklame se nakon toga još tjednima vrte na YouTubeu.
Stoga je i logičan potez da fokus bude na električnim modelima kojima će dobra reklamna kampanja pomoći u probijanju do krajnjih kupaca koji većinom i dalje preferiraju klasične benzinske i dizelske motore...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....