TREĆA IZVEDBA

Nova Astra GTC: U GSi verziji razvijat će oko 200 KS, a snažniji OPC gotovo 300 KS

Premda ponuda motora za novu Astru GTC još nije potvrđena, sigurno je da će biti dostupna sa svim poznatim četverocilindričnim benzincima i dizelašima iz uobičajenog hatchbacka uz dvije posebne sportske izvedbe

Opel se odlučio na zanimljiv način predstavljanja prvih detalja serijske verzije dugoočekivane Astre GTC, treće karoserijske izvedbe popularnog kompakta. Umjesto uobičajenih fotografija, njemački proizvođač je objavio CGI, odnosno 'virtualne' slike novog modela čije će cijene, podaci o motorima i opremama te svi ostali detalji biti otkriveni 7. lipnja. Službena svjetska premijera GTC-a održat će se na rujanskom međunarodnom salonu automobila u Frankfurtu.

Izmijenjen u detaljima

Trovratna, odnosno kupe izvedba već poznate aktualne generacije Astre vrlo je slična odavno viđenom konceptu GTC Paris predstavljenom krajem prošle godine. Glavne razlike vidljive su sprijeda gdje serijska verzija umjesto LED dnevnih lampica koncepta ima klasične maglenke i manje odvažan, ali jednako upečatljiv odbojnik.

Straga je površina odbojnika nešto manja nego kod koncepta. Ostatak dizajna gotovo je istovjetan konceptnoj izvedbi, a očekuje se da će najmoćnija verzija GTC-a, s oznakom OPC, biti još sličnija. Serijska Astra GTC u svakom slučaju već u ovom virtualnom izdanju djeluje poput najodvažnije oblikovanog modela klase koji će, poput prethodnika, većinu kupaca osvojiti upravo dinamičnim dizajnom.

Slike interijera nisu prikazane, no sigurno je da će kabina biti vrlo slična, ako ne i istovjetna onoj u standardnim izvedbama Astre uz poneku izmjenu po pitanju boja materijala i opreme. Očekuje se i nešto manje prostora za putnike na stražnjim sjedalima zbog niže, kupeovske krovne linije.

Provjereni motori

Premda ponuda motora za novu Astru GTC još nije potvrđena, sigurno je da će biti dostupna sa svim poznatim četverocilindričnim benzincima i dizelašima iz uobičajenog hatchbacka uz dvije posebne sportske izvedbe. Nagađa se, naime, da će GTC biti dostupan u GSi verziji koju će pokretati 1,6-litreni turbobenzinac s oko 200 KS, a snažniji OPC imat će 2-litreni turbobenzinski motor koji će razvijati gotovo 300 KS.

Za relativno bezbrižan prijenos 300 KS s prednjih kotača na podlogu brinut će se mehanička blokada diferencijala. Cijene će biti poznate za nešto više od mjesec dana, a početak prodaje nove i dosad najpoželjnije verzije Astre očekuje se krajem ove godine.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. prosinac 2024 16:30