Zahvaljujući inspiraciji dobivenoj od novog Touarega (a djelomično i od aktualnog Passata), obnovljeni Tiguan već na prvi pogled izgleda puno zanimljivije, odnosno manje konzervativno od izvornog modela. Nova, široka maska i povećana te nakošenija prednja svjetla VW-ov su kompaktni SUV učinili poželjnijim nego prije.
Ručni ili DSG mjenjač
Većih osvježenja ima u ponudi motora. Postojećem 1,4-litrenom turbobenzincu sa 122 KS sada se pridružila snažnija verzija istog motora koji uz dodatnu pomoć kompresora razvija 160 KS. Odsad su dostupne i dvije verzije poznatog dvolitrenog TFSI, ona poznata iz Golfa GTI sa 210 i nešto slabija nova sa 180 KS. Nadalje, postojećim dvjema inačicama dvolitrenog turbodizelaša sa 140 i 170 pridružila se treća sa 110 KS, a sve serijski dolaze sa start-stop sustavom koji je dio Bluemotion eko-paketa.
Osim šesterobrzinskog ručnog, dostupan je i opcijski sedambrzinski DSG mjenjač s dvostrukom spojkom. Kao i prije, kupci mogu birati između verzije s prednjim ili 4Motion pogonom na sve kotače, kao i cestovne (Sport & Style) ili terenske izvedbe (Track & Style). Suprotno aktualnom trendu smanjenja mase, obnovljeni Tiguan je zbog pojačane zvučne izolacije, te brojnih drugih poboljšanja, oko 65 kg teži od prethodnika, no zauzvrat je u vožnji osjetno uglađeniji i tiši.
Cijene slične sadašnjima
Izvrstan ovjes pruža veliku udobnost u vožnji te solidnu zabavu kojoj pridonosi pohvalno precizan servoupravljač. Obnovljeni Tiguan u prodaju kreće 15. kolovoza, a iako još nisu definirane, cijene se najvjerojatnije neće razlikovati od onih još nekoliko tjedana aktualnog modela.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....