Sredinom sljedećeg mjeseca na hrvatskom će se tržištu pojaviti redizajnirana izvedba Peugeotova modela 308. Najveće novosti vezane su uz vizualne korekcije vanjskog dizajna, a uz štedljivije motore, Francuzi su predstavili i novu mikrohibridnu e-HDI tehnologiju koja s 1,6-litrenim dizelašem snage 115 KS nudi malu emisiju CO2, samo 98 g/km.
Osam motora u ponudi
Ozbiljniji izgled korijene vuče iz nedavno predstavljenog modela 508, a krase ga zaobljenija, zatamnjena svjetla, novi poklopac motora te rešetka hladnjaka. Redizajnirana izvedba francuskog kompakta straga ne razlikuje se previše od prethodnika jer su promjene na stražnjem braniku zanemarive.
Za razliku od vanjštine, unutrašnjost nije doživjela veće izmjene. Tek nove boje i materijali za presvlake sjedala razočarat će sve koji su očekivali veće eksperimente. Ponuda benzinaca starta s 1,4-litrenim VTi motorom snage 98 KS, slijedi 1,6 VTi sa 120 KS, dok su najsnažnije izvedbe opremljene 1,6-litrenim THP motorom snage 156, odnosno 200 KS.
Cijena slična staroj
Najslabiji dizelaš je 1,6-litreni HDi motor s 92 KS, a kupcima će biti dostupan i novi e-HDI sa 112 KS, te dvolitreni agregat u varijantama od 150 i 163 KS. Najsnažnija GT izvedba pod prednjim će poklopcem imati 1,6-litreni THP motor snage 200 KS koji će biti dostupan i u kupe-kabriolet izvedbi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....