Posebno u najskupljoj izvedbi Allure, koja serijski donosi alu naplatke od 17 cola, stakleni krov, diskretni stražnji spojler... Doplati li se i za atraktivni crveni metalik lak Babylone vrijedan 4330 kune (inače je cijena metalik laka 3070 kn), kao u slučaju testnog modela, nudi se izrazito mladenačka, sportski ušminkana pojava.
Skladom odiše i unutrašnjost, a posebno je dojmljiva armatura presvučena mekanom plastikom, kvalitetom u samom vrhu klase. Uz bogatu serijsku opremu (automatska klima, tempomat, ESP, cjeloviti el. paket, finom kožom obložen sportski upravljač...) udobnost je na zavidnoj visini. Tome pridonosi i solidna prostranost, ali i fino uštiman ovjes s polukrutom osovinom straga, spreman ponuditi solidnu podršku prilikom agresivnijih ulazaka u zavoje. S druge strane, 308 nije njemački tvrd te ne treba strahovati od prelazaka preko neravnina i visokih ležećih policajaca.
Poletni turbobenzinac 1.6 sa 156 KS pritom se pokazuje kao idealna motorizacija. Dok se papučica gasa pritišće pažljivo potrošnja ne prelazi sedam litara, a već uz prvi odlučniji poticaj brzopotezno se hvata zalet. Svjedoče tome i tvornički podaci - stotka se hvata za brzih 8,8 sekundi, a maksimalna brzina obilato premašuje 200 km/h, što je puna šaka brade i za zahtjevnije vozače. Prava je šteta što 6-stupanjski ručni mjenjač nije jednako uvjerljiv. Kraćih je hodova i čvršće leži u ruci nego što je to inače slučaj kod modela koncerna PSA, no problematične je preciznosti kad treba brže šaltati.
Cijena? Isključe li se suvišne doplate, više nego poštena...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....