TEST

POLO CARGO Jedini VW kojem se priznaje odbitak 100% PDV-a!

Transformacija osobnog u dostavno vozilo u slučaju Pola izvedena je bezbolno. Izbačena je stražnja klupa, postavljena zaštitna mreža koja dijeli dva putnička sjedala od teretnog prostora, a takva adaptacija rezultirala je sa 1000 litara obujma u prostoru obloženom zaštitnim limom.

Identičan prednji dio

Prednji dio unutrašnjosti identičan je standardnoj izvedbi Pola, a osnovni Trendline paket opreme nudi daljinsko zaključavanje, ručni klima-uređaj, radio s CD-om, podešavanje upravljača po visini i dubini te vozačkog sjedala po visini.

Pod prednjim poklopcem nude se dvije verzije, 1,2-litreni TDI sa 75 KS te 1,2-litreni trocilinraš sa 60 KS koji pokreće testiranu izvedbu. Kod potonjeg je osjetan nedostatak snage, posebno na uzbrdicama ili pri većim brzinama, no potrošnja od 6,5 litara mora vas zadovoljiti.

Skuplji od standardnog

Kompliment zaslužuje udoban ovjes te precizan mjenjač sa šest brzina koji odlično obavlja svoju funkciju. Polo Cargo skuplji je za oko 3300 kuna u odnosu na standardnu izvedbu, a cijena trocilindarskog benzinca u spoju s osnovnim Trendline paketom opreme je 88.455 kuna.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. studeni 2024 16:38