SPREMAN ZA LJETO

PORSCHE 718 BOXSTER Četiri cilindra, ali milijun užitaka

Porscheov roadster pokreću 4-cilindarski bokser motori, boljih performansi i manje potrošnje

Nakon što je u dio svojih modela uveo dizelaše i hibride, a iz kultnog 911 izbacio zračno hlađenje, Porsche će u Ženevi pokazati novi iskorak iz tradicije. Temeljito je redizajnirao Boxster, koji će od ljeta, kad će krenuti u prodaju, poprimiti muškiji i moderniji izgled, a pritom nositi dodatnu oznaku 718, kao modeli iz 50-ih i 60-ih godina 20. stoljeća.

POGLEDAJTE FOTOGALERIJU

Premda su dizajneri prilično duboko zaorali karoserijom i iznova je učinili izuzetno atraktivnom, Boxster nije izgubio linije čije korijene vuče još iz prvog modela (iz 1996. godine).

Najveća novina je međutim, skrivena ispod lijepo skrojenog lima, a tiče se prvenstveno motora. Roadster Boxster (a potom i coupévska izvedba Cayman) naime, više neće imati 6-cilindarske motore. Downsizing je tako ušao i u najmanji Porsche, koji dobiva 4-cilindarske bokser motore s turbo punjenjem. Osnovni 2,0-litreni razvija 300 KS i 380 Nm, a veći 2,5-litreni (u verziji S) isporučuje 350 KS i 420 Nm. Oba serijski dolaze s ručnim 6-stupanjskim mjenjačem, dok je 7-stupanjska automatika sa dvije spojke ponuđen kao opcija.

Nove motore će dobiti i SUV model Macan, ali bez obzira koji se odabere, jasno je da je poštena porcija sportskih užitaka zajamčena. Filigranske dorade napravljene su i u cilju dobivanja još veće čvrstoće platforme, preciznijeg ovjesa i izravnijeg volana. I manje važno, ali ne i nevažno: potrošnja je smanjena u prosjeku za 13 posto.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 13:43