Startaju od 37.600 eura u zemljama poput Francuske ili Belgije i to s ručnim 6-stupanjskim mjenjačem. Izvedba s mjenjačem s dvije spojke pak stoji 39.400 eura. Cijene su to za izvedbu Sport sa standardnim postavkama ovjesa dok Cup izvedba s tvrđim ovjesom, limited slip diferencijalom i Brembo kočnicama s kliještima lakiranim u crvenu boju stoji dodatnih 1500 eura. No i to je tek početak: naplaci od 19 cola tako stoje dodatnih 1000 eura, alkantara u kabini 1500 eura dok specijalne narančasta ili žuta boja stoje 1600 eura. Naplaćuju se i Bose audio sustav (600 eura), RS Monitor (250 eura), RS Expert monitor (450 eura) i head-up zaslon (400 eura).
Foto: Renault
Treću generaciju Meganea R.S. i prvu s peterim vratima pokreće 1,8-litreni turbo stroj s direktnim ubrizgavanjem goriva koji postiže 280 KS pri 6000 okretaja te najveći okretni moment od 390 Nm. Sustav 4Control koji omogućuje upravljanje svim kotačima dolazi standardno. Poznat je i podatak o ubrzanju od 0 do 100 km/h iz stajanja koji iznosi 5,8 sekundi pa je za vjerovati kako će Francuzi ponovo pokušati stati na tron kao najbrži serijski automobil s prednjim pogonom na Nürburgringu.
Isporuke počinju već od veljače na europskim tržištima, odmah s EDC mjenjačem s dvije spojke dok će se izvedba s ručnim mjenjačem početi nuditi od proljeća. Otprilike i kada će krenuti komercijalizacija na našem tržištu po zasad još nepoznatoj cijeni.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....