Jedna od glavnih briga potrošača o električnim vozilima je dugovječnost baterija koje ih pokreću. U svom prvom testu dugog dometa Volkswagena ID.3, njemačka automobilska udruga, ADAC, otkrila je da baterija u ID.3 radi dobro.
Nakon 100.000 km testiranja, ID.3 je još uvijek imao 93 posto kapaciteta baterije. Organizacija je rekla da je to unutar očekivanih gubitaka nakon te udaljenosti, unatoč činjenici da ne slijedi sve VW-ove preporuke za punjenje. Prvo, opetovano je koristio brze punjače, nešto što većina potrošača koji mogu puniti kod kuće vjerojatno neće činiti tako često.
Ljudi iz ADAC-a također su često punili vozilo do 100 posto i ostavljali ga uključenog (ponekad danima) za sljedećeg vozača, što proizvođač automobila također ne preporučuje. Unatoč tome, organizacija kaže da ne sumnja u izdržljivost VW-ovih električnih automobila. Također je čestitao brendu na reklamiranju neto kapaciteta svojih baterija, a ne bruto kapaciteta.
Baterija ID.3 ima punu veličinu od 82 kWh, ali korištenje cijele baterije značajno utječe na dugovječnost baterije. Proizvođači automobila protiv toga se bore tako što u svoje baterije ugrađuju međuspremnike koji sprječavaju vozače da iskoriste određenu količinu njihovog kapaciteta.
Međutim, ne reklamiraju sve marke ovu razliku, što može dovesti do razočaranja kupaca. Volkswagenu je jasno da ID.3 ima neto kapacitet od 77 kWh. Iako su povratne informacije o ID.3 bile pozitivne, ADAC je imao neke prijedloge za kupce.
Uglavnom, preporučuje im da budu u tijeku sa svojim bežičnim ažuriranjima. Organizacija je rekla da su poboljšanja VW-a povećala snagu punjenja, učinila pogonski sklop učinkovitijim i produžila domet ID.3 u hladnijim godišnjim dobima dok je automobil bio u njezinu vlasništvu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....