Dobra prostranost
Uz atraktivan dizajn vanjskog dijela, važni aduti njemačkog gradskog modela smješteni su u interijeru. Bez obzira na ograničene gabarite od 354 centimetra, prostora za četiri putnika ne nedostaje. Doduše, ulazak na stražnju klupu je otežan, no kada se putnici straga smjeste, čak niti na dužim relacijama poteškoća sa smještajem nogu i glave neće imati.
Želja da izbjegne usporedbu s minijaturnim modelima Peugeota, Citroëna i Toyote vidljiva je po središnjoj konzoli koja zbog izraženog metalnog dijela malo vuče na Fiat 500, a kvaliteta u interijeru na vrlo visokom je nivou. Ponudu motora u Hrvatskoj činit će benzinci sa 60 i 75 KS, a mi smo isprobali slabiju varijantu. Trocilindrični jednolitreni agregat sa 60 KS za gradske je potrebe više nego dovoljan.
Prodaja u ožujku
Jednom kada se naviknete na specifičan zvuk troclindraša, zamjerki na performanse neće biti. U spoju s ručnim mjenjačem s pet brzina Up ostvaruje solidna ubrzanja, a kupci kojima je ušteda goriva najvažniji element bit će oduševljeni podatkom da na prijeđenih 100 kilometara Up troši samo četiri i pol litre. Nakon dolaska trovratne izvedbe u ožujku, najmanji Volkswagen u Hrvatskoj će krajem svibnja biti dostupan i u varijanti s pet vrata. Očekivana cijena iznosit će oko 69.000 kuna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....