Prvi susret (opisan u Auto klubu 709) prošao je u znaku moćnog benzinca sa 272 KS i integralnim pogonom koji ne poznaje prepreke. Šest mjeseci kasnije Cherokee nastao na Fiatovoj platformi napokon je dobio i dizelske Made in Italy motore i spreman je za iskrcavanje na europski kontinent. Među brojnim varijantama pripremljenim za europske kupce, izabrali smo slabiju verziju s ručnim mjenjačem i integralnim pogonom (u ponudi je i pogon samo na prednje kotače) i odmah na parkingu zastali iznenađeni tišinom. Putnički prostor nije samo izoliran od buke motora ni rad ovjesa u susretu s neravninama ne ostavlja traga unatoč gumama 225/60 R17.
U odnosu na američku verziju Cherokee je dobio nešto krući ovjes kompaktnijih reakcija dok je upravljač većim dijelom izgubio neugodnu prazninu u sredini. Od dvolitrenog motora sa 140 KS koji se mora nositi s preko dvije tone mase ne treba očekivati živahnost. Na niskim okretajima primjetna je zona u kojoj turbopunjač nije u punom pogonu, ali motor ima dovoljno momenta za ujednačen rad bez trzaja. Od velike pomoći je i mjenjač sa 6 dobro raspoređenih stupnjeva s kojim se kompenzira turbo rupa. Još bolja opcija je automatski sa 9 stupnjeva, ali dostupan je tek s motorom od 170 KS. U Hrvatsku stiže u rujnu, kad će biti poznate i cijene. No, s obzirom na talijansko tržište, gdje je prodaja već počela, za očekivati je iznose na razini njemačkih rivala, Audija Q5 i BMW-a X3.
2.0 Multijet II Longitude 4WD
TEHNIČKI PODACI
Motor turbodizelski, 4 cil.
Obujam 1956 ccm
Snaga 103 kW/140 KS pri 3750/min
Moment 350 Nm pri 1500/min
Dimenzije 462 x 186 x 167 cm
Osovinski razmak 270 cm
Prtljažnik 412/500/1267 litara
Brzina 189 km/h
0-100 km/h 12,0 sekundi
Potrošnja 5,6 l/100 km
Ispuh CO2 147 g/km
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....