DOKONI ŽIVOT

Audi prekida patnju punjenja električnih auta i otvara luksuznu salonsku punionicu za vlasnike

Uranjeni Božić za korisnike: prvo luksuzni čvorište za punjenje otvara se 23. prosinca u njemačkom Nürnbergu

Audi charging hub

 Audi

Stanice za punjenje električnih vozila nisu strašno uzbudljive jer su mnoge od njih tek parking mjesta s punjačem negdje na stražnjoj strani parkirališta. No, nema više promrzlih ruku, "odmatanja" tvrdih teških kablova, ni postavljanja punjača na utičnicu po dosadnoj kiši i hladnoći pod vedrim nebom.

image

Audi charging hub

Audi

Audi prekida to paćenje kod punjenja električnih automobila jer sadržajima u super luksuzu "krati vrijeme" korisnika pod krovom, svojim novim projektom otmjenog čvorišta Audi charging hub. Umjesto posjeta parkiralištu i sjedenja u automobilu, vlasnici električnih vozila sada mogu uživati u vrhunskom iskustvu punjenja koje je slično salonima u zračnim lukama dok satima čekate idući let.

image

Audi charging hub

Audi

Prvo takvo čvorište za punjenje nalazi se u Nürnbergu, a za korisnike se otvara 23. prosinca. To je rani božićni dar stanovnicima ovog njemačkog grada jer vlasnici električnih vozila mogu rezervirati jedan od šest punjača putem aplikacije myAudi. Nakon što vlasnici stignu, priključuju svoje vozilo i mogu posjetiti salon na katu.

image

Audi charging hub

Audi

Salon se prostire na otprilike 200 četvornih metara i ima "otvoreni" dizajn, kao i brojne prostore za sjedenje, gdje se posjetitelji mogu opustiti ili raditi dok se njihovo vozilo puni. Također se mogu družiti na terasi ili koristiti masivni zaslon od 98 inča koji se može koristiti za prikaz informacija o punjenju vozila, pojedinosti o čvorištu za punjenje ili Audi konfiguratoru.

Ako vam to nije dovoljno, možete potražiti zalogaj na automatu ili koristiti uslugu dostave hrane.

image

Audi charging hub

Audi

Čvorište također ima stanicu za zamjenu baterija za električne bicikle, uslugu posudbe električnih skutera i nadzirane testne vožnje u Q4 e-tron i RS e-tron GT. Ovo je čvorište za punjenje izrađeno je od "fleksibilnih kontejnera" štp omogućuje sastavljanje i rastavljanje stanica u nekoliko dana.

Stanica također koristi baterije 'drugog života' iz rastavljenih razvojnih vozila i tako eliminira potrebu za visokonaponskim dalekovodima i skupim transformatorima jer baterije "donose infrastrukturu za brzo punjenje tamo gdje električna mreža nije dovoljna".

image

Audi charging hub

Audi

Kako je Audi objasnio, čvorište za punjenje ima privremeni kapacitet pohrane od 2,45 MWh, a to znači da stanica treba samo relativno skromnih 200 kW priključka na mrežu. To je "dovoljno za kontinuirano punjenje modula za pohranu", a solarni paneli na krovu doprinose do 30 kW zelene energije. Audi je dodao da se otprilike 80 vozila može napuniti dnevno, bez prekoračenja ograničenja snage čvorišta.

Kad smo već kod naplate, posjetitelji s ugovorom o usluzi e-tron Charging Service mogu naplatiti 31 cent po kilovatsatu. Audi kaže da je to slično cijeni kod korištenja zidne kutije kod kuće.

image

Audi charging hub

Audi

To je značajno jer je čvorište za punjenje dizajnirano za ljude koji ne mogu puniti kod kuće jer žive u stanu, ili inače nemaju pristup priključku za punjenje. Kako je objasnio voditelj projekta čvorišta za punjenje Ralph Hollmig: "Ciljamo na područja gdje se naši kupci ne moraju nužno probuditi ujutro s potpuno napunjenim električnim automobilom i istovremeno razmišljati o povećanju potražnje za punjenjem".

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
21. studeni 2024 23:41