KONVERZIJA

Bolji od originala? Ovaj Rolls-Royce Phantom II iz 1929. godine sada je četiri puta snažniji EV

Electrogenic je otkrio svoj najnoviji elektromod projekt

1929. Rolls-Royce Phantom II Elektromod

 Electrogenic

Elektromodirana vozila obećavaju čistu i učinkovitu snagu, ali također riskiraju uklanjanje svih zanimljivih osobitosti klasičnih vozila. Tvrtka Electrogenic se trudi izbjeći da se to dogodi, a njuhov najnoviji projekt pokazuje kako.

Tvrtka je predstavila svoj najnoviji projekt, Rolls-Royce Phantom II iz 1929. godine. Jedan od samo 1681 ikad napravljenih, ima karoseriju tvrtke HJ Mulliner & Co., a dolazi s masivnim 7,7-litrenim rednim "šestakom".

image

1929. Rolls-Royce Phantom II Elektromod

Electrogenic

On je sada uklonjen iz automobila, a na njegovo mjesto je postavljena baterija od 93 kWh. Tim je koristio 3D skener i CAD alate za dizajn kako bi pronašao najbolje, najmanje nametljivo mjesto za postavljanje baterija, što je slučajno bilo mjesto gdje je prije bio masivni motor.

image

1929. Rolls-Royce Phantom II Elektromod

Electrogenic

Baterija šalje snagu elektromotoru od 204 KS (150 kW), koji stvara otprilike četiri puta više snage od originalnog motora od 51 KS (37 kW). Unatoč tome što karoserija ima užasan koeficijent otpora od oko jedan, automobil još uvijek može prijeći 241 km po punjenju.

image

1929. Rolls-Royce Phantom II Elektromod

Electrogenic

Steve Drummond, direktor tvrtke, ovo naziva "najsloženijom pretvorbom klasičnog automobila" koju je Electrogenic do sada napravio. Za početak, ne možete samo učetverostručiti snagu klasičnog vozila i ostaviti ga sa standardnim kočnicama.

Stoga je tvrtka morala suptilno dodati pedalu i instalirati hidraulički sustav između nje i kabelskih pokretača. Osim toga, spojio je kočioni sustav na sustav regeneracije motora, kako bi se poboljšala učinkovitost.

image

1929. Rolls-Royce Phantom II Elektromod

Electrogenic

Osim toga, mjerač goriva zamijenjen je LED ekvivalentom koji mjeri stanje napunjenosti, a mjerač temperature ulja pokazuje temperaturu elektromotora. Osim toga, Rolls-Royce sada ima vrhunski zvučni sustav.

Osim što treba paziti da se ništa ne reže ili vari kako bi se stvorila potpuno reverzibilna pretvorba, za Electrogenic je također bilo važno zadržati nešto od izvornog karaktera automobila. Pogon je pažljivo podešen da ne bude previše moderan.

image

1929. Rolls-Royce Phantom II Elektromod

Electrogenic

"Ovo je doista bio fascinantan projekt u kojeg smo uložili srce i dušu", rekao je Drummond. “Oduševljeni smo rezultatima; kombinira najljepšu karoseriju iz 1920-ih s ažuriranim iskustvom vožnje koje u potpunosti priliči Rolls-Royceu".

Electrogenicov Rolls-Royce Phantom II imat će svoju javnu premijeru u salonu Privé u palači Blenheim, u Velikoj Britaniji, od 30. kolovoza do 2. rujna.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. prosinac 2024 00:00