Restomodovi se obično izrađuju od nekoć sveprisutnih automobila koji su protjekom vremena nestali s cesta. Razmislite o retro terenskim vozilima, klasičnim "muscle" automobilima, starinskim europskim vozilima ili čak JDM legendama. Ali kada napravite restomod rijetke reli legende G rupe B kao što je Lancia 037 kojih postoji manje od 300, dobit ćete Kimeru EVO37.
Kao rezultat rijetkosti originalnog automobila, ne zna se mnogo o njegovim detaljima, tako da EVO37 pomaže u prepričavanju te priče, a Henry Catchpole je tu da tu recenziju predstavi javnosti u Hagertyjevom najnovijem videu. Automobil je započeo život kao Lancia Beta Montecarlo, ali do trenutka kada prelazi u svoj konačni oblik inspiriran modelom 037, malo je ostalo od tog donatorskog vozila.
Motor, twin-turbo 2,1-litreni četverocilindraš kombinira turbo zvižduk sa zvukovima ispušnog ventila kako bi dobio agresivnu notu. Pogonski agregat ima impresivnih 505 KS (373 kW) i 550 Nm okretnog momenta, a uparen je sa šest-brzinskim manualcem najpoznatijem po upotrebi u Gallardu i Audiju R8.
Automobil također ima karoseriju u potpunosti od karbonskih vlakana, integrirani "roll-cage", cjevasti podokvir i ovjes s dvostrukim poprečnim ramenima u svim kutovima s duplim amortizerima straga.
Izvorna Lancia 037 bila je poznata po modelu s pogonom na zadnje kotače, a EVO37 nastavlja tu tradiciju.
Kao rezultat toga, ima nevjerojatno jedinstven vozni karakter, čak i više od nekih stvarnih homologacijskih specijala Grupe B prema Catchpoleu. Vrlo je staložen na neravninama kao što bi trebao biti reli automobil, ali je iznenađujuće labav.
Ponaša se kao pravi nefiltrirani rally automobil u svojoj agilnosti i želji za promjenom smjera, a posebno je podešen da bude tako uz pomoć stvarnog rally vozača. Kimera je htjela da EVO37 bude pravi reli automobil, a ne samo cestovni automobil koji izgleda kao restomodirana Lancia 037, i to se isplatilo.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....