S jedne strane Alfa Romeo i njezina atraktivna gama koju čine Giulia, Stelvio, 4C, 4C Spyder, MiTo i Giulietta, s druge strane Lancia koja ima samo Ypsilonku, dakle na aparatima za održavanje na životu. Nagradno pitanje je: tko prodaje više? Pa, ako je vjerovati podacima koje je objavila ACEA (udruženje europskih proizvođača automobila), Lancia!
Ostarjeli Ypsilon u prvoj je polovici godine na EU tržištima prodan u 34.700 primjeraka, a Alfine perjanice predvođene Giulijom i Stelvijom oko 27.700. Koji je razlog za to?
Razloga je zapravo više, počevši od logične činjenice da se mali auto tradicionalno dobro prodaju na tržištima poput talijanskog, pri čemu Ypsilon sigurno profitira i od činjenice da se tamo sada nudi uz povoljne pakete koji startaju na 9100 eura te da izravne konkurencije gotovo nema. Alfa pak s jedne strane ima sjajne novije modele Giuliju i Stelvija, ali u znatno višim cjenovnim razredima i u vrlo jakoj konkurenciji, a s druge je tu su stariji modeli na odlasku, koji očito ne mogu privući veći broj kupaca.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....