U jesen 2018. u Los Angelesu je predstavljen konceptni automobil Audi e-tron GT, a njegov autor Marc Lichte, šef dizajnerskog odjela u Ingolstadtu bez imalo dvoumljenja je izjavio: Ovo je najljepši automobil koji sam ikad nacrtao.
Dvije godine kasnije stigla je konačna izvedba prvog električnog Audija nastalog na platformi u startu projektiranoj za vozila na baterije, koja na putu do proizvodnih traka nije izgubila ništa od izgleda koji zaustavlja dah.
GranTurismo budućnosti, geslo pod kojim je lansirana Audijeva vizija potpuno električnog automobila postavlja nove standarde za udobnost, upravljivost, domet, ali i dizajn. Inovativna sinteza izgleda i funkcionalnosti, sportskih formi i udobnosti, koju donosi e-tron GT predstavlja novu evolucijsku fazu u dizajnu Audija i polaznu točku za buduće električne modele.
Oštrih rubova nasuprot atletski zategnutim površinama, e-tron GT djeluje poput dinamične skulpture isklesane iz jednog komada. Poput Audijevih modela više klase i e-tron GT potvrđuje kako proporcije predstavljaju temelj dobrog dizajna. Sportski karakter sedana s linijom kupea osnažen je formama koje proizlaze iz impozantnih dimenzija kao što je 499 cm ukupne dužine i 141 visine, dok međuosovinski razmak iznosi 290 cm.
No, to je tek početak jer prava moć izbija iz detalja kao što je dugi i nisko postavljeni prednji poklopac sa zatvorenom Singleframe maskom na licu i snažno izbačenim blatobranima. Posebno privlačna je bočna silueta s krovnom linijom koja je nepuna 2 cm niža u odnosu na A7 Sportback i staklenim površinama koje se poput klina zabijaju u stražnji kraj i mišićava ramena, dok dugo, gotovo ravno položeno stražnje staklo završava pred samim rubom stražnjeg poklopca.
Veliki ispupčeni lukovi blatobrana u kojima se kriju kotači od 19 do 21 cola, stilska su značajka mnogih Audijevih modela, ali nigdje nisu toliko snažno izraženi kao na e-tronu GT. Podsjetnik je to na prve quattro modele, ali i simbol električnog pogona na sve kotače. Za dodatnu oštrinu izgleda zaslužan je stražnji difuzor koji se pruža visoko i zadire u odbojnik. Poseban detalj je svjetlosna traka koja povezuje stražnja svjetla i spojler skriven u rubu stražnjeg poklopca koji zaokružuju sportski izgled.
Uz očekivanu besprijekornu razinu kvalitete, unutrašnjost je obilježena snažnim fokusom na vozača. Središnji zaslon blago je zakrenut lijevo, a trodimenzionalni digitalni instrumenti unatoč dimenzijama izgledaju elegantno. Vozač i suvozač sjede u sportski profiliranim sjedalima s integriranim naslonom za glavu. Položaj je iznimno nizak i odvojen širokom središnjom konzolom, a straga ima dovoljno prostora za dvije odrasle osobe.
Ukratko
Ekološki predznak nije vezan samo uz električni pogon, svaka presvlaka sjedala načinjena je od 119 recikliranih plastičnih boca
Sportski karakter koji izgledom utjelovljuje e-tron GT, nastavlja se istom mjerom i u unutrašnjosti koja uz to pruža neočekivanu razinu udobnosti, prostranosti uz nezaobilaznu dozu luksuza
Šef dizajna u Ingolstadtu Lichte je postao 2014., a e-tron GT je prvi njegov Audi
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....