SPECIJAL TOYOTA

Toyota RAV4 Plug-in Hybrid s dosegom od 75 km samo na struju osigurava najveći domet u klasi

S ukupnom snagom od 306 KS najsnažniji je hibrid u povijesti tvornice. Na našem tržištu očekujemo ga početkom 2022.
Toyota RAV4 Plug-in Hybrid
 Toyota

Plug-in hibridna tehnologija dosad je bila rezervirana samo za hibridnog pionira Priusa, no sada je po prvi puta i RAV4 moguće priključiti na utičnicu. I odmah uz konkurentima nedostižne performanse te najveći doseg na struju u klasi – do 75 km po WLTP-u (odnosno čak 98 km u gradskoj vožnji) uz potrošnju od samo 1 litre u prvih 100 km.

image
Toyota RAV4 Plug-in Hybrid
Toyota

Istovremeno je sposoban doseći 135 km/h bez da se u pogon uključi 2.5-litreni Atkinsov četvercilindraš visoke kompresije koji raspolaže sa 185 KS. Ugodnu temperaturu u kabini i u električnoj vožnji garantira toplinska pumpa, a i motor je unaprijed zagrijan kako bi se zaštitio od oštećenja ukoliko se uključi pri velikim brzinama kao na autocesti. Uz 182 KS snažan glavni elektromotor RAV-ov pogonski sustav ukupno razvija čak 306 KS što ga čini Toyotinim najsnažnijim hibridom dosad.

image
Toyota RAV4 Plug-in Hybrid
Toyota

U prostranoj kabini dominira veliki multimedijalni 9-inčni zaslon u boji, sva sjedala mogu biti grijana, a prednja i hlađena dok se daljinskim upravljačem za otključavanje može upravljati i klima uređajem uz pomoć MyT aplikacije.

image
Toyota RAV4 Plug-in Hybrid
Toyota

Usprkos zavidnoj ekonomičnosti, sposoban je potjerati začetnika SUV klase s mjesta do 100 km/h za samo 6 sekundi pri čemu koristi upotrebljivo prianjanje svih kotača. RAV4 Plug-in naime, ima pogon na sva četiri kotača zahvaljujući elektromotoru ugrađenom u stražnjoj osovini, a tri režima rada Normal, Eco i Sport mogu se kombinirati s režimima rada hibridnog sustava EV (električni), HV (hibridni), automatski i režim maksimalnog punjenja baterije.

image
Toyota RAV4 Plug-in Hybrid
Toyota

Nova litij-ionska baterija s 96 članaka napona 355 Volti kapaciteta 18,1 kWh ugrađena je ispod podnice automobila pa ne oduzima prostor u kabini i osigurava nizak centar ravnoteže.

Zahvaljujući efikasnijem, manjem i tišem konverteru bateriju je na 220 Voltnoj utičnici moguće napuniti za 7,5 sati odnosno za samo 2,5 sata preko wallboxa, a vlasnik raspored i status punjenja baterije, kao i temperaturu kabine, može nadzirati i kontrolirati daljinski putem MyT aplikacije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 19:28