POLOVNI AUTOMOBILI

Rabljena Toyota Auris: Japanski Golf pouzdan je obiteljski kompakt i solidan rabljeni izbor

Ako tražite pristupačan i pouzdan automobil s jednostavnim iskustvom vlasništva, možda je Auris savršen izbor za vas

Toyota Auris

 Toyota

Toyota Auris nikada nije bila prvi izbor na tržištu obiteljskih kompakata, ali zapravo je riječ o solidnom izboru i vrijedi ga pogledati. Nudio se u benzinskim, dizelskim i hibridnim pogonima što ga je učinilo jedinstvenim u svojoj klasi. Uz to, Auris je pouzdan, jeftin za vožnju i praktičan. S druge strane, 'anonimni' stil i iskustvo vožnje nije ga učinilo najuzbudljivijim polovnjakom, no ako tražite pristupačan i pouzdan automobil s jednostavnim iskustvom vlasništva, možda je Auris savršen izbor za vas.

image

Toyota Auris Touring Sports Freestyle (facelift)

Toyota

Toyota Auris predstavljena je 2006. godine kao zamjena za Toyotu Corollu. Prva generacija zamijenjena je drugom u 2012. godini, a ovdje ćemo se fokusirati na taj model. Facelift je uveden 2015., pa ćemo u nastavku opisati promjene i poboljšanja. Toyota je 2019. predstavila novi model koji je zamijenio Aurisa i svom obiteljskom hatchbacku vratio ime Corolla, a ona je sada dostupna isključivo kao hibrid.

image

Toyota Auris

Toyota

Naveli smo kako je ponuda Aurisa u to vrijeme bila široka. Osnovnom benzinskom modelu od 99 KS nedostaje malo vučne snage, no to je ispravljeno faceliftom 2015. godine novim 1,2-litrenim turbopunjenim motorom sa 116 KS. Hibrid je sa snagom od 136 KS prilično opušten i ekonomičan za vožnju, no možda je najbolji izbor, posebice za autocestu, 1,6-litreni dizelaš sa 112 KS.

image

Toyota Auris Hybrid

Toyota

Početna razina opreme Active uključuje klimatizaciju, električno-podesive grijane retrovizore i električno-podesiva prednja stakla. Icon paket dodaje 16-inčne naplatke, DAB radio, multimedijski zaslon osjetljiv na dodir, Bluetooth, kameru za parkiranje i električno-podesiva stražnja stakla. Sport paket uključuje 17-inčne naplatke, sportska profilirana sjedala, staklo za privatnost, dok vrhunski Excel ima dvozonsku klimatizaciju, prilagodljivi tempomat, automatska svjetla s brisačima i grijana prednja sjedala.

image

Toyota Auris Touring Sports Hybrid

Toyota

Kontrolna ploča je dovoljno jednostavna za korištenje, ali neki od materijala unutra ne izgledaju previše luksuzno, a dizajn je prilično funkcionalan. No, ima dosta prostora na stražnjim sjedalima, a prtljažnik od 350 litara raste na 1200 kad se stražnja sjedala preklope. Karavanski modeli imaju korisnih 530 litara prostora (1658 s preklopljenim sjedalima), i imaju donji rub niži od hatchback modela, pa im je lakše utovariti glomazne predmete.

image

Toyota Auris Hybrid (facelift)

Toyota

Do sada je bilo nekoliko opoziva druge generacije. Prvi je izdan u siječnju 2015. godine, i bio je namijenjen dizelskim automobilima proizvedenim do rujna 2013. Oni bi mogli patiti od skupljanja ulja unutar turbine, a zatim ulaska u cilindre i oštećenja pogonskog sklopa. Još jedan opoziv uslijedio je u kolovozu 2015., a ticao se Aurisovih hibrida proizvedenih između svibnja 2013. i svibnja 2014. godine. Problem je bio pregrijavanje invertera pogonskog sklopa, što je dovelo do učestalog ulaska automobila u 'safe' način rada.

image

Toyota Auris

Toyota

Toyota se pokazala prilično dobrom kao marka, završivši na šestom mjestu od 30 proizvođača. Posebno su hvaljeni operativni troškovi i pouzdanost. Auris je zauzeo 45. mjesto u istraživanju o zadovoljstvu vlasnika, 46. mjesto po troškovima servisiranja i 49. po lakoći vožnje. Pouzdanost mu je možda najbolja točka, gdje je zauzeo 29. mjesto, dok je 136. mjesto po iskustvu vožnje malo spustilo ukupnu ocjenu. Završio je 64. po kvaliteti izrade i 77. po udobnosti.

Što se tiče alternativa Aurisu, Volkswagen Golf iznimno je popularan na našim prostorima zahvaljujući širokom rasponu motora, razina opreme i karoserije, plus ima snažan imidž, zbog čega će njegova cijena na oglasnicima polovnjaka biti obično viša. Ako tražite nešto zabavnije i pritom jeftinije, Ford Focus je također vrlo dobro opremljen. Opel Astra također je jeftinija od Toyote, i iako općenito nije tako pouzdana, ipak je riječ o obiteljskom hatchbacku. Ista priča su Renault Megane, Citroen C4 i Peugeot 308, koji će također biti jeftiniji, ali ne i tako pouzdani kao Auris.

image

Toyota Auris

Toyota

Hyundai i30, Kia Ceed i Honda Civic također su vrijedni pažnje, zajedno s izrazito podcijenjenom Mazdom 3. Ako tražite alternativu Toyoti Auris Touring Sports, većina modela koje smo spomenuli također su dostupni kao duži i praktičniji karavani.

image

Toyota Auris Hybrid

Toyota

Na domaćim oglasnicima rabljenih automobila, očekivano su najzastupljeniji dizelaši. Cijene 1,4D-a (90 KS) počinju od 60.000 kuna, no za malo više možete pronaći i 1,6D (112 KS), 1,8D (124 KS). Cijene faceliftiranih hibrida penju se i do 135.000 kuna, a 'zlatna sredina' je negdje na 95.000 kuna.

image

Toyota Auris Touring Sports

Toyota

Konačno, Auris nije loš ni u jednom pojedinom području, a obično je impresivan koliko biste očekivali da će Toyota biti u smislu pouzdanosti i operativnih troškova. To je u suštini onoliko koliko i neki vozači žele od svog automobila, a kada u obzir uzmete razumne cijene, vrijedi ga bolje pogledati. Ako možete priuštiti, odaberite faceliftirani model proizveden od 2015. godine.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
06. ožujak 2024 11:54